هفته ششم لیگ برتر والیبال؛

پیروزی سه بر صفر سایپا و صالحین برابر حریفان

۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۴۰:۳۰
کد خبر: ۴۸۲۲۲۰
پیروزی سه بر صفر سایپا و صالحین برابر حریفان
تیم های سایپا تهران و صالحین ورامین در هفته ششم لیگ برتر والیبال موفق به شکست سه بر صفر حریفان خود شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» امروز (یکشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (دومسابقه)، ورامین، گنبد، آمل و تبریز پیگیری شد.

در خانه والیبال تهران و در دومین مسابقه هفته ششم این سالن تیم های سایپا تهران و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که نارنجی پوشان سایپا سه بر صفر حریف خود را شکست داد.

شاگردان مسعود آرمات در این مسابقه با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 21 و 25 بر 23 میهمان خود را شکست دادند تا به چهارمین برد خود دست یافته باشند. این مسابقه یک ساعت و 30 دقیقه طول کشید و 500 تماشاگر داشت.

بهروز جعفری، قادر صادقی و محمود کشفی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.

در سالن شهید گل عباسی ورامین نیز تیم صالحین ورامین میزبان هاوش گنبد بود که سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 21 و 25 بر 22 میهمان خود را شکست داد تا به چهارمین برد خود دست یابد.

این مسابقه یک ساعت و 20 دقیقه طول کشید و یک هزار و 500 تماشاگر نیز داشت و هاوش گنبد پنجمین ناکامی خود را به دست آورد تا همچنان در انتهای جدول لیگ برتر والیبال بماند.

حمید راهجردیان و مرتضی علایی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و حمید حق بین میز ناظر سازمان لیگ در این دیدار بود.

تیم هاوش گنبد این مسابقه را با ترکیب حمید چوگان، احمد حسن زاده، متین تکاور، میکائیل تاجر، احسان دوجی، عبدالله ناظری و گل محمد سخاوی آغاز کرد.

تیم صالحین ورامین نیز با ترکیب علیرضا نصر اصفهانی، مجتبی قلی زاد، سعید مصطفی وند، حسام بخششی، سید امین علوی، امیر حسینی و احسن شیرکوند به مصاف هاوش گنبد رفت.

در آخرین مسابقه هفته ششم لیگ برتر و در سالن شهید اقدمی تبریز تیم پیکان در دیداری سنگین و نزدیک سه بر دو میزبان خود شهرداری تبریز را شکست داد تا با پنج برد و 12 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گیرد.

شهرداری تبریز در دست های دوم و سوم 25 بر 20 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 22 و 15 بر 9 مغلوب پیکان شدند تا تنها یک امتیاز از میزبانی صید کرده باشند.

سعید معروف کاپیتان تیم پیکان و محمدحسن صنوبر بازیکن شهرداری تبریز در این مسابقه دو ساعت و 15 دقیقه از داور اول کارت زرد دریافت کردند. سه هزار و 500 تماشاگر تبریزی نیز شاهد این مسابقه در سالن شهید اقدمی بودند.

علیرضا قریب به عنوان داور اول، میثم پارسه به عنوان داور دوم و محمد حسن  خوشدل و یونس حسن زاده به عنوان ناظرین، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.

پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران در ابتدای این مسابقه از ترکیب سعید معروف، مسعود غلامی، محمدجواد معنوی نژاد، مصطفی شریفات، فرهاد نظری افشار، امیر غفور و سیامک مرندی استفاده کرد.

تیم شهرداری تبریز ترکیب علیرضا بهبودی،‌ علیرضا مباشری، مهدی بازارگرد، میلان راشیچ، محمدحسن صنوبر، دیرک وستفال و محمدرضا موذن مقابل پیکان تهران در ابتدای مسابقه به میدان فرستاد.

هفته هفتم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه هفته جاری با شش دیدار پیگیری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز