عقاب تهران فاتح آخرین مسابقه هفته نخست لیگ دسته یک والیبال

۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۴۸۲۲۹۰
عقاب تهران فاتح آخرین مسابقه هفته نخست لیگ دسته یک والیبال
آخرین دیدار هفته نخست لیگ دسته یک والیبال مردان با پیروزی عقاب تهران برابر کریمه قم به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بیست و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان جام «شهدای منا» از روز چهارشنبه هفته پیش آغاز شد.

دور مقدماتی این رقابت ها در دو گروه زیر پیگیری خواهد شد و در پایان از هر گروه چهار تیم به مرحله پلی آف صعود می کنند:

گروه یک: مقاومت فرمانداری مهاباد، شهرداری جوان ارومیه، عقاب سبلان، کریمه قم، عقاب تهران، فولاد ویان همدان، کاله جوان و سپهر الکتریک قزوین

گروه دوم: نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان، گل گهر سیرجان، لاستیک بارز کرمان، رعد پدافند اصفهان، ملوان تهران،بختیاری ورامین، شهرداری بجنورد و فرش محتشم کاشان

روز چهارشنبه و در چارچوب هفته نخست لیگ دسته یک مردان هفت دیدار در شهرهای مهاباد، ارومیه، همدان، ورامین، بجنورد، اصفهان و سیرجان برگزار شد و آخرین دیدار این هفته امروز (یکشنبه) در قم پیگیری شد.

در این مسابقه تیم کریمه قم سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 17 و 25 بر 21 مغلوب میهمان خود عقاب تهران شد.

این دیدار یک ساعت و 21 دقیقه طول کشید و 400 نفر تماشاگر داشت.

در حال حاضر تیم های فولاد ویان همدان، عقاب تهران، شهرداری جوان ارومیه با یک برد و سه امتیاز در رتبه های اول تا سوم این گروه قرار دارند، تیم سپهر الکتریک قزوین با یک برد و دو امتیاز و مقاومت فرمانداری مهاباد با یک امتیاز در رتبه های چهارم و پنجم هستند. کاله جوان، کریمه قم و عقاب سبلان نیز بدون امتیاز و برد در جایگاه های ششم تا هشتم جدول این گروه قرار دارند.

در گروه دوم نیز تیم های فرش محتشم کاشان، شهرداری بجنورد، گل گهر سیرجان و رعد پدافند اصفهان با یک برد و سه امتیاز در رتبه های اول تا چهارم قرار گرفتند.

همچنین تیم های برق دامغان، لاستیک بارز کرمان، ملوان تهران و بختیاری ورامین نیز بدون امتیاز و برد در رتبه های پنجم تا هشتم این گروه قرار گرفتند.

هفته دوم لیگ دسته یک روز چهارشنبه هفته جاری با هشت دیدار پیگیری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز