پیمان اکبری در گفتگو با برنا:

نسبت به فصل پیش در یارگیری عملکرد ضعیفی داشتیم/ لوازنو در تیم ملی تصمیم‌گیرنده نبود!

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۴:۰۸
کد خبر: ۴۸۲۳۵۷
نسبت به فصل پیش در یارگیری عملکرد ضعیفی داشتیم/ لوازنو در تیم ملی تصمیم‌گیرنده نبود!
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: اگر چند بازیکن باسابقه مثل معروف و غفور را کنار بگذاریم اکثر بازیکنان ما زیر 23 سال هستند و برای اولین بار است که در لیگ برتر بازی می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان درخصوص عملکرد شاگردانش در هفته ششم لیگ و همچنین شرایط تیم ملی والیبال صحبت کرد.

اکبری در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به پیروزی پیکان در هفته ششم لیگ برتر مقابل میزبان خود شهرداری تبریز اظهار داشت: خوشبختانه تماشاگرانی که به سالن آمده بودند یک بازی خوب را از دو تیم دیدند و به تیم شهرداری تبریک می‌گویم که یک بازی پایاپای را مقابل ما انجام دادند. با توجه به اینکه یک ست از تیم حریف عقب بودیم با تلاشی که بازیکنان انجام دادند توانستیم این بازی را نیز با برد پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه افزود: از نظر فنی خیلی خوب کار کردیم. هرچند که چند بازیکن اصلی خود را در این فصل از دست دادیم و بیشتر ترکیب تیم جوان شده است ولی بازیکنان به خوبی توانسته‌اند در چند بازی نخستین لیگ به هماهنگی برسند. از لحاظ یارگیری نسبت به فصل پیش خیلی ضعیف‌تر عمل کرده‌ایم. اگر چند بازیکن باسابقه مثل معروف و غفور را کنار بگذاریم اکثر بازیکنان ما زیر 23 سال هستند و برای اولین بار است که در لیگ برتر بازی می‌کنند.

بازیکن سابق تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که آیا در این فصل پیکان همچنان با بانک سرمایه رقابت دارد، تصریح کرد: هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره این موضوع صحبت کنیم. هفته‌های اول لیگ است و هنوز نیم فصل اول به پایان نرسیده که بخواهیم درباره عملکرد تیم‌ها قضاوتی کنیم. ما کار خودمان را می‌کنیم و تنها با یک تیم رقابت‌ نخواهیم داشت.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان ساخت: سیاست باشگاه پیکان در این فصل بر مبنای جوانگرایی است و قاعدتا من نیز براساس سیاست‌های باشگاه تصمیم خواهم گرفت و عمل خواهم کرد.

اکبری همچنین درخصوص جلسه شورای فنی فدراسیون برای تصمیم‌گیری درباره کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: در جلسه‌ای که با فدراسیون در این خصوص داشتیم قبل از اینکه کارشناسان و اعضای شورای فنی صحبتی کنند خود آقای داورزنی رییس فدراسیون تمام نکات و مشکلاتی که تیم ملی دارد را به آن اشاره کرد. خوشبختانه داورزنی از آنجایی که مدیری بسیار موفق و با برنامه است به تمامی نکات فدراسیون احاطه دارد و از این‌رو بهترین تصمیم را قطعا برای تیم ملی و فدراسیون خواهد گرفت.

وی در پایان افزود: لوزانو بیش از 6 ماه در ایران نبوده و شاید درست نباشد که بخواهیم او را در این مدت از لحاظ فنی قضاوت کنیم. هرچند که در این مدتی نیز که به عنوان سرمربی در تیم حضور داشته خودش زیاد تصمیم گیرنده نبوده است. درکل این مربی رزومه خوبی دارد و باید فدراسیون این تصمیم را اتخاذ کند که آیا به سود تیم ملی است که لوزانو در ایران بماند یا خیر!

نظر شما