گلزنی با ضربات سر برنامه صبح دوشنبه سرخپوشان

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۱۱:۵۵
کد خبر: ۴۸۲۳۶۵
گلزنی با ضربات سر برنامه صبح دوشنبه سرخپوشان
تیم فوتبال پرسپولیس امروز اولین نوبت تمرین روز دوشنبه را از ساعت 10:05 در زمین باشگاه ایرانیان برگزار کرد.

به گزارش گروه وورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پس از دیدار روز گذشته، تمرینات ریکاوری و مرور تاکتیک‌های تیمی با ضربات سر را در دستور کار قرار دادند. تمرین صبح دوشنبه بعد از صحبت‌های برانکو با گرم بازیکنان زیر نظر مارکو آغاز شد.

برانکو پس از تفکیک بازیکنان به دو گروه قرمز و مشکی آنها را دو به دو برای زدن ضربات سر آماده کرد. محمود خوردبین، محمدرضا زادمهر، محمد علی ترکاشوند و پندار خمارلو در کنار زمین ناظر تمرین بودند.

علی علیپور و محسن ربیع‌خواه بعد از گرم کردن، دویدن و تمرینات ویژه‌ای را در دستور کار قرار دادند. فوتبال تحت فشار با ضربه سر در محوطه مشخص با دو دروازه بزرگ برنامه بعدی قرمزپوشان بود که با نشاط و شور خاصی انجام شد.

ضربه سر از روی سر مدافعان، بخش بعدی تمرین بود که در گروه‌های سه نفره، توسط بازیکنان با تاکیدات کادر فنی صورت پذیرفت. در ادامه، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه زیر نظر مارکو به عبور از موانع پرداخته و دوهای سرعتی را در دستور کار قرار دادند و گروه دیگر نیز با ضربات سر دروازه‌ها را گلباران کردند.

آخرین بخش تمرین نوبت صبح امروز نیز به کار با وزنه در سالن بدنسازی اختصاص یافت. تمرین نوبت بعدازظهر دوشنبه در زمین چمن باشگاه ایرانیان برگزار خواهد شد.

نظر شما