اعلام برنامه بازی‌های تیم‌های پایه پرسپولیس در هفته جاری

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۸:۰۰
کد خبر: ۴۸۲۵۰۷
اعلام برنامه بازی‌های تیم‌های پایه پرسپولیس در هفته جاری
جوانان پرسپولیس در جمع تیم‌های پایه باشگاه این هفته حساس‌ترین بازی را برابر سایپا برگزار می‌کند و برای حضور در مکان‌ های بالای جدول طی هفته‌های آینده به دنبال پیروزی در این دیدار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاگردان منوچهر عبدا...نژاد ساعت 14 روز پنج شنبه 27 آبان در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی و در چارچوب دیدار های هفته نوزدهم به مصاف تیم سرمربی سابق جوانان پرسپولیس می روند. سایپا که در این فصل توسط مجید پروین هدایت می شود با 40 امتیاز و به خاطر تفاضل گل، یک پله پایین تر از پیکان در مکان سوم قرار گرفته است. سرخپوشان جوان هم با 36 امتیاز در فاصله 8 امتیازی استقلال و بالاتر از آنها در مکان چهارم حضور دارند.

سرمربی جوانان پرسپولیس درباره این بازی گفت: رقابت در بالای جدول نزدیک است. بازی رفت ما با نتیجه یک بر یک تمام شد. ما تقریبا در یک سطح هستیم هرچند شرایط تیم ها در نیم فصل با تقویتی که شدند فرق کرده است. آنها این هفته برابر استقلال شکست خوردند پس با تمام توان و انگیزه برابر ما خواهند بود.

وی ادامه داد: در این بازی که بسیار نزدیک خواهد بود هرتیمی بهتر از موقعیت هایی که خلق می کند بهره ببرد به پیروزی می رسد. ما برای این بازی محروم و مصدوم نداریم اما کاپیتان تیم یعنی طاهرخانی همراه تیم اصلی در اردو به سر می برد. شنیدم تمرینات پرفشار بوده وبعد از بازگشت باید ببینیم چه شرایطی دارد وچقدر می توانیم از او استفاده کنیم.

و اما این هفته نوجوانان پرسپولیس هم از ساعت14 روز جمعه 28 آبان در ورزشگاه شهید شیرودی میهمان تیم نفت خواهد بود. نونهالان پرسپولیس هم هم از ساعت 12 پنج شنبه در ورزشگاه هرندی برابر آریا کاسپین به میدان می رود. همچنین رقابت های امید ها که در روز های یکشنبه برگزار می شود با توجه به تقارن اربعین حسینی یک هفته تعطیل می شود و سرخپوشان امید برای انجام بازی  بعدی خود روز یک شنبه 7آذر از ساعت 12 در ورزشگاه شهید شیرودی میهمان تیم سپنتا هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز