درآسیا تیم ضعیف وجود ندارد

جهانبخش: با یک گل هم می‌توانیم سه امتیاز بگیریم

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۷:۰۰
کد خبر: ۴۸۲۵۴۹
جهانبخش:  با یک گل هم می‌توانیم سه امتیاز بگیریم
هافبک تیم ملی کشورمان گفت: شرایط دفاعی ما فوق‌العاده بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا جهانبخش در نشست خبری پیش از بازی ایران مقابل سوریه گفت: بازی سختی خواهیم داشت. به خاطر شرایط آب و هوایی ما چند روز زودتر به این کشور آمدیم و می‌دانستیم شرایط چطور است. از طرفی دیگر با آمادگی کامل به این بازی آمدیم و می‌دانیم سوریه تیم خوبی است و بازی فیزیکی انجام می‌دهد.

وی افزود: یک مشکلی که داریم شرایط آب و هوایی و وضعیت زمین است. ما آماده آمده‌ایم. بچه‌ها شرایط خوبی دارند و در این چند روز که زودتر آمده‌ایم سعی کردیم از این شرایط استفاده کنیم تا خودمان را آماده کنیم. قطعا آمده‌ایم بهترین عملکرد را داشته باشیم و امتیاز بگیریم و این مسیر خوب را ادامه دهیم. چون این برای ما و بازیکنان مهم است. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را فردا انجام دهیم.

جهانبخش درباره اینکه نتایج تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کنید، عنوان کرد: هر بازی شرایط و استراتژی خودش را دارد. از نظر دفاعی و هجومی همه تیم‌ها باید خوب کار کنند. فکر نمی‌کنم تیم ضعیفی وجود داشته باشد. همه تیم‌ها می‌توانند با هوش و تمرکز نتیجه بگیرند. شرایط دفاعی ما فوق‌العاده بوده و شرایط هجومی نیز با توجه به بازی‌هایی که داشتیم موقعیت زیادی خلق کردیم.

مهاجم تیم ملی ایران تاکید کرد: در ضمن نباید فراموش کنیم که با نتیجه یک بر صفر هم 3 امتیاز را می‌دهند. همه تیم تلاش می‌کنند تا شرایط خوبی داشته باشیم. در دنیا همه تیم باهم حمله و دفاع می‌کنند.  سعی می‌کنیم ما هم از این قاعده مستثنی نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز