بعد از کسب مدال طلای قهرمانی وزنه برداری نوجوانان آسیا؛

موئدی: عملکرد ضعیف خود در مسابقات جهانی را جبران کردم

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۸:۴۷
کد خبر: ۴۸۲۶۲۲
موئدی: عملکرد ضعیف خود در مسابقات جهانی را جبران کردم
وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم تیم ملی نوجوانان کشورمان معتقد است؛ در رقابتهای قهرمانی آسیا خیلی بهتر از مسابقات جهانی ظاهر شدم و عملکرد ضعیف خود در رقابت‌های جهانی را جبران کردم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد موئدی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم تیم ملی نوجوانان کشورمان در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن بیان کرد: دراین رقابتها خیلی بهتر از مسابقات جهانی ظاهر شدم. عملکرد ضعیف خود در رقابتهای جهانی را جبران کردم. به طور حتم سطح پیکارهای جهانی بالاتراز قهرمانی آسیاست.

وی ادامه داد: در تمرینات وزنه های خیلی خوبی را به ثبت رسانده بودم ولی استرس نگذاشت تا عملکرد بهتری داشته باشم.در حرکت یکضرب کمی از حریفان عقب افتادم ولی در حرکت دوضرب و مجموع با تدابیر کادر فنی و ثبت وزنه های خوب به مدال طلا دست یافتم.

وزنه بردار مازنی تیم ملی نوجوانان اضافه کرد: از امید ناییج مربی سازنده استان مازندران که خودش در تیم ملی وزنه برداری بوده، تشکر می کنم که برای پیشرفتم زحمات زیادی کشید.همچنین از برخواه سرمربی تیم ملی نوجوانان برای اینکه کمک کرد تا در مسابقات آسیایی به مدال دست پیدا کنم بسیار سپاسگزارم.

موئدی گفت: از فدراسیون وزنه برداری باید تشکر کنم که برای اعزام تیم ملی نوجوانان به مسابقات جهانی و آسیایی زحمات زیادی را کشیدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز