اوج رامسر قهرمان جام ششم والیبال ساحلی شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۱:۰۰
کد خبر: ۴۸۲۹۱۱
ششمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور با قهرمانی اوج رامسر (عباس پورعسگری – آرش وکیلی) به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ششمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در سال 95 از 22 آبانماه با حضور 14 تیم در چهار گروه مقدماتی به میزبانی بابلسر آغاز شد.

امروز (سه شنبه) و در مرحله نهایی این رقابت ها دو دیدار برگزار شد که در مسابقه رده بندی تیم آکادمی شهیدان شهمیری (ابراهیم سنسبیلی– محمود پورقاز) و تیم فرمانداری آق قلا (آق محمد سلاق– حامد میرزاعلی) به مصاف یکدیگر رفتند که فرمانداری آق قلا با شکست دو بر صفر (21 بر 14 و 21 بر 18) حریف عنوان سومی این رقابت ها را از آن خود کرد.

در دیدار نهایی نیز تیم های هتل کانیار (رحمان رئوفی– بهمن سالمی) و اوج رامسر (عباس پورعسگری– آرش وکیلی) برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم رفتند.

تیم اوج رامسر در این مسابقه دو بر صفر و با امتیازهای 21 بر 18 و 21 بر 12 حریف خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و هتل کانیار نایب قهرمان شد.

رتبه بندی نهایی و جوایز هشت تیم برتر این رقابت ها به قرار زیر است:
1- اوج رامسر (عباس پورعسگری – آرش وکیلی) قهرمان 36 میلیون ریال
2- هتل کانیار (رحمان رئوفی – بهمن سالمی) نایب قهرمان 28 میلیون ریال
3- فرمانداری آق قلا (محمد سلاق – حامد میرزاعلی) جایگاه سوم 19 میلیون ریال
4- آکادمی شهیدان شهمیری (ابراهیم سنسبیلی – محمود پورقاز) تیم چهارم 14 میلیون ریال
5- روستایی بابلسر (پرویز فرخی – بهمن قلیپور) 8 میلیون ریال
6- رستوران برادران رامسر (محمد صادقی – مجتبی امیری) 6 میلیون ریال
7- فرش زبرجد رامسر (رضانائینی – شهرام قاسمخواه) پنج میلیون ریال
8- بهنوش (امیر شوشتری – بهنام توکلی) چهار میلیون ریال
پنجمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در سال 95 از 12 مهرماه به مدت سه روز با حضور 16 تیم در زمین های ساحلی شهرستان انزلی پیگیری شد و تیم های اوج رامسر الف (رحمان رئوفی – بهمن سالمی)، اوج رامسر ب (عباس پورعسگری – عبدالحامدمیرزاعلی) و آتیه سازان صنعت آرین (پرویز فرخی – بهمن قلیپور) رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در سال 95 نیز از 14 تا 17 شهریورماه در شهرستان چمخاله استان گیلان پیگیری شد و با قهرمانی تیم اوج رامسر (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) به پایان رسید. در این دوره از رقابت ها تیم های فولاد صنعت بناب الف (آق محمدسلاق و آرش وکیلی) و تابلو فرش زبرجد (عباس پورعسگری و حامد میرزاعلی) دوم و سوم شدند.

سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در سال 95 از 23 تا 26 مردادماه در بجنورد پیگیری شد. تیم های جهانرو بجنورد (حامد میرزاعلی و عباس پورعسگری)، هتل کانیار علی آباد (آق محمد سلاق و آرش وکیلی) و اوج رامسر 2 (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

دومین دوره نیز از 24 تا 26 تیرماه به میزبانی نور برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد علی آباد (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. تیم های اوج رامسر یک (رضا نائینی و بهمن قلی پوری) و اوج رامسر دو (عباس پورعسگری و عبدالحامد میرزاعلی) عنوان های دوم و سوم را از آن خود کردند.

نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در سال 95 از 10 تا 12 خردادماه به میزبانی شهر آق قلا در استان گلستان برگزار شد و تیم های هتل کانیار علی آباد (آرش وکیلی و کمال قریشی)، اوج رامسر دو (عباس پورعسگری و عبدالحامد میرزاعلی) و اوج رامسر یک (رضا نایینی و بهمن قلی پوری) رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

نظر شما