در جلسه هیات رییسه فدراسیون دوومیدانی صورت گرفت؛

تاکید سجادی بر برنامه‌ریزی به منظور ارتقا جایگاه دوومیدانی ایران

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۱:۴۲
کد خبر: ۴۸۳۰۴۰
تاکید سجادی بر برنامه‌ریزی به منظور ارتقا جایگاه دوومیدانی ایران
نشست هیات رییسه فدراسیون دوومیدانی با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت جلسات هیات رییسه فدراسیون دوومیدانی به عنوان یک رشته پرمدال و المپیکی، به صورت منظم و مستمر، تاکید و در راستای برنامه‌های فدراسیون و اهمیت نتایج این رشته در جایگاه ورزش کشور در بازیهای آسیایی و المپیکی رهنمودهای لازم را ارائه داد.

در ادامه مجید کیهانی رییس فدراسیون دوومیدانی گزارشی پیرامون برنامه های این فدراسیون در حوزه های اداری، مالی و فنی ارائه داد.

کیهانی به ساماندهی مسائل مالی و اداری و همچنین تمرکز بر ابعاد استعدادیابی و فعالیت هدفمند برای سنین پایه و بزرگسالان تاکید کرد.

در این جلسه ،گواری مدیرکل امور مشترک فدراسیونها ،منکرسی سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت و طباطبایی مدیرکل فتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص فعالیت های فدراسیون دوومیدانی نظرات و دیدگاه های خود را بیان کردند و سپس اعضای هیات رییسه فدراسیون پیرامون فعالیت های صورت گرفته در حوزه های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مجید کیهانی ،حمید رجبی، علی گرزی ،هاشم صیامی ،پریسا بهزادی ،مرتضی غلامی به عنوان اعضای هیات رییسه فدراسیون دوومیدانی در این جلسه حاضر بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز