به آینده این بازیکنان بسیار امیدوار هستیم

صانعی: بازیکنان جوان با انگیزه و شادابی خاصی تمرینات خود را برگزار می‌کنند

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۴:۴۳
کد خبر: ۴۸۳۰۵۹
صانعی: بازیکنان جوان با انگیزه و شادابی خاصی تمرینات خود را برگزار می‌کنند
سرمربی تیم زیر 20 سال فوتسال درباره برگزاری اردوهای انتخابی این تیم تاکید کرد که بازیکنان برای حضور در تیم ملی با انگیزه بالا تمرینات خود را برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی صانعی سرمربی تیم ملی زیر 20 سال فوتسال گفت: در گروه اول که بازیکنان استانهای آذربایجان شرقی،زنجان، مرکزی، قم، فارس، همدان، مازندران و کردستان حضور داشتند تمرینات خود را با انگیزه و تلاش بالا پیگیری کردند. در مجموع کادر فنی از روند تمرینی بازیکنان دعوت شده ابراز رضایت کامل داشت.در گروه دوم نیز بازیکنان به خوبی فعالیتهایی که از آنها خواسته ایم را انجام داده اند. در مرحله اول 20 بازیکن، در مرحله دوم 20 بازیکن را زیر نظر داشته و در کنار این گروه قرار است تا 20 بازیکن دیگر را فردا و در دو نوبت زیر نظر داشته باشیم. در واقع در مرحله اول استعدادیابی به جای 40 بازیکن، 60 فوتسالیست را زیر نظر می گیریم تا بتوانیم بازیکنان بیشتری را مد نظر قرار دهیم.

سرمربی تیم ملی زیر 20 سال فوتسال در ادامه بیان کرد: در هفته آینده نیز 40 بازیکن را به اردوی استعدادیابی دعوت خواهیم کرد تا تمریناتشان را زیر نظر داشته باشیم. ضمن اینکه با توجه به درخواست استانهای همجوار مانند تهران، قزوین و البرز، قرار است تا در روزهای 6، 7 و 9 آذرماه بازیکنان در اردوی تمرینی حضور داشته باشند و پس از برگزاری تمرینات خود، کمپ تیم ملی را ترک کنند. یعنی در سه روز فوق فقط زمان تمرینات بازیکنان در کمپ حضور داشته و با پایان تمرین برای استراحت به خارج از کمپ می روند و سپس با شروع تمرینات، در سالن فوتسال حضور خواهند داشت.
 
وی گفت: هدف ابتدایی ما این بود که حدود 120 بازیکن را زیر نظر داشته باشیم اما با توجه به درخواست استانها و معرفی بازیکنان مستعدشان، سعی ما بر این است که بین 150 تا 180 فوتسالیست را ارزیابی کنیم. در ابتدا باید بین 20 تا 25 نفر را برای بازی روسیه انتخاب و تمرینات هماهنگی بیتشری را برگزار کنیم. سپس بعد از بازی با روسیه، سعیمان بر این است تا برای دیدار برابر اوکراین بازیکنان بیشتری را زیر نظر داشته و برترین ها را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.
 
صانعی در پایان گفت: تا بهمن ماه باید شاکله تیم ملی مشخص شود. این رده سنی به دلیل اینکه یا محصل بوده یا سرباز هستند و یا فعلا در بخش تحصیل و مشمول بودنشان، وضعیتشان مشخص نیست؛ باید نفراتی که می خواهیم را بررسی کنیم تا با در نظر گرفتن شرایط بازیکنان از لحاظ خروجی و کیفیت فنی آنها، برترین ها را انتخاب کنیم. کادر فنی به آینده این بازیکنان بسیار امیدوار است چرا که آنها با تلاش و پشتکار برای حضور در تیم ملی از هیچ فعالیتی دریغ نمی کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز