دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک خبر داد:

تشکیل ستاد برنامه‌ریزی و اجرایی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ و پاراآسیایی ۲۰۱۸

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۸:۳۱
کد خبر: ۴۸۳۰۸۶
تشکیل ستاد برنامه‌ریزی و اجرایی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ و پاراآسیایی ۲۰۱۸
دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران از تشکیل ستاد برنامه ریزی و اجرایی بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا و بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود اشرفی اظهار داشت: در جریان تشکیل صد و چهلمین نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک مصوب شد ستاد بازی های پارالمپیک 2020توکیو و بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا تشکیل شود و با پیشنهاد و موافقت اعضای هیات رئیسه، آقای دکتر غفور کارگری به عنوان رئیس این ستاد منصوب شد.

اشرفی افزود: به پیشنهاد آقای دکتر کارگری، آقای علی اصغر حسن زاده نیز به عنوان دبیر اجرایی ستاد بازی های پارالمپیک 2020 و پاراآسیایی 2018 معرفی شد.

دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک خاطر نشان کرد: بررسی عملکرد رشته های حاضر در بازی های پارالمپیک در حال انجام است و در حال حاضر گزارش گیری فنی به اتمام رسیده و نتایج آن در اختیار کارگروهی که به همین منظور تشکیل شده،قرار می گیرد و به دنبال آن نشست هایی برگزار و این مساله بررسی می شود که با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، نتایج بدست آمده مورد قبول هستند یا خیر و اگر نیستند دلایل آن مشخص شود.

وی گفت:مصوبه ی کمیته ی ملی پارالمپیک توجه به کیفیت حضور رشته ها و مدال آوری در بازی های پارالمپیک 2020 است و با توجه به خروجی جلسات بررسی عملکرد 2016 و دستاوردهای ایران در این بازی ها،برای حضور در دور بعدی پارالمپیک و اینکه چه رشته هایی حائز شرایط برای قرار گرفتن در جمع رشته های اعزامی هستند، تصمیم گیری خواهد شد.

اشرفی تصریح کرد: در بازی های پاراآسیایی حدود 40 کشور شرکت دارند و این رقم در بازی های پارالمپیک به 180 کشور می رسد. بنابراین به طور طبیعی توجه به کیفیت حضور رشته ها و رسیدن به سکو در بازی های پارالمپیک بیشتر مورد توجه است و در خصوص بازی های پاراآسیایی نیز صدق می کند اما با شدت کمتر. در این میان به رشته هایی که دید حمایتی نسبت به آنها وجود دارد نیز توجه داریم.

دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک پیرامون اولین اقدامات  این ستاد گفت: در حال حاضر نتایج بررسی  عملکرد کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی اینچئون در دسترس است و به زودی ما حصل جلسات بررسی عملکرد پارالمپیک ریو نیز مشخص خواهد شد و با این نتایج، ستاد در اولین گام برای تعیین رشته ها، اولویت بندی ها و برنامه ریزی های لازم در این خصوص، اقدام خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز