درخواست خادم از وزیر بهداشت؛

فراخوان عمومی از متخصصان برای بررسی شرایط آرمیده

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۶:۱۹:۰۲
کد خبر: ۴۸۳۱۲۱
فراخوان عمومی از متخصصان برای بررسی شرایط آرمیده
رییس فدراسیون کشتی در نامه ای به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی خواستار فراهم نمودن شرایط یک فراخوان عمومی از تمامی متخصصان خون کشور در عرصه پزشکی برای بررسی شرایط درمانی ابوالفضل آرمیده شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر ملک محمدی رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی با تایید این خبر گفت: آرمیده با یک بیماری خاص خونی مبارزه می کند و در همین راستا رسول خادم رییس فدراسیون در نامه ای ضمن تشکر از از دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر محترم بهداشت درباره دستور ایشان به اختصاص اتاقی خصوصی برای آسایش ابوالفضل ارمیده، درخواست کرد تا از طریق یک فراخوان عمومی، تمامی متخصصان صاحب جایگاه در زمینه خون در ایران، شرایط این قهرمان ملی را بررسی کنند تا در نهایت بهترین تصمیم در این زمینه اتخاذ شود.

وی با قدردانی از تلاش پزشکان و پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) و دانشکده علوم پزشکی تهران گفت: در صورتی که در نهایت به این جمع بندی برسیم که نیاز به ارسال پرونده وی به پزشکان خارج از کشور را داریم، قطعا این کار انجام می شود. هرچند بدلیل وضعیت خاص این قهرمان عزیز، امکان انتقال وی حتی به بیمارستان دیگر در داخل کشور هم، عملا امکان پذیر نیست.

نظر شما