مربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان:

قهرمانی، ثمره تلاش تمامی نفرات تیم ملی بود

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۰:۳۲:۴۴
کد خبر: ۴۸۳۱۶۸
قهرمانی، ثمره تلاش تمامی نفرات تیم ملی بود
علی امینی فرد مربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان در خصوص قهرمانی در آسیا گفت: این قهرمانی فقط برای یک نفر نیست و دست رنج کادر فنی و تمامی بچه ها است که منجر به قهرمانی در آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی امینی فرد مربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان در خصوص رقابتهای قهرمانی آسیا اظهار کرد:از تمامی همکاران زحمت کش فدراسیون وزنه برداری تشکر می کنم که زحمات زیادی را برای حضور پرقدرت تیم ملی نوجوانان و جوانان در مسابقات جهانی و آسیایی کشیند و تا حدودی توانستیم با مدال آوری و قهرمانی وزنه برداران آینده دار کشورمان، زحمات آنها را جبران کنیم.

وی ادامه داد: تیم ملی وزنه برداری نوجوانان عملکرد بهتری نسبت به مسابقات جهانی داشت که دست رنج کادر فنی و تمامی بچه ها منجر به قهرمانی در آسیا شد. از علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری باید تشکر کنم در یکسال اخیر تمام امکانات را در اختیار تیم ملی وزنه بدراری نوجوانان قرار دادند تا پشتوانه های وزنه برداری کشورمان بهتر و سریع تر به دنیا حرفه ای وزنه برداری پای بگذارند.
مربی تیم ملی در خصوص سطح مسابقات قهرمانی آسیا تاکید کرد: در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی آسیا در ژاپن تیم های خوبی حضور یافته بودند.کیفیت مسابقات خیلی بالا بود که میزبان و ازبکستان با قدرت خوبی پای به رقابتها گذاشته بودند.

امینی فرد اضافه کرد: از مسئولان وزارت ورزش تقاضا دارم به رشته مدال آور وزنه برداری که در مسابقات جهانی و آسیایی مدال های زیادی را برای کشورمان به ارمغان می آورد بیشتر توجه کنند تا با سرمایه گذاری باز هم وزنه برداری ایران در المپیک های پیش رو، همچون المپیک 2016 ریو خوش بدرخشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز