بیرالوند: هدفم کسب مدال در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ است

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۰:۳۴:۱۹
کد خبر: ۴۸۳۱۶۹
بیرالوند: هدفم کسب مدال در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ است
وزنه بردار تیم ملی جوانان معتقد است، هدفم حضور در رقابتهای وزنه برداری بازی های آسیایی 2018 در اندونزی و کسب مدال طلا در این رقابتها است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا بیرالوند وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری جوانان در خصوص مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ژاپن اظهار کرد: سطح مسابقات آسیایی دراوزان 85 و 94 کیلوگرم رده سنی جوانان همیشه در همه مسابقات آسیایی و جهانی بالاست. در این دوره رقابتها نیز رقابت خیلی خوبی بین نفرات بود.

وی ادامه داد: در حرکت یکضرب کمی از حریف سرسخت خود عقب افتادم.در حرکت یکضرب بد کار کردم .و وزنه های مدنظرم را بخاطر آسیب دیدگی آرنجم نزدم.

بیرالوند که تبحر خاصی در حرکت دوضرب دارد، گفت: در حرکت دوضرب توانایی زیادی دارم، با روحیه و انگیزه بالا توانستم 12 کیلوگرم عقب افتادگی را جبران کنم و به مدال طلا حرکت دوضرب و مجموع دست پیدا کنم.

وزنه بردار طلایی دسته 94 کیلوگرم اضافه کرد: هدفم حضور در رقابتهای وزنه برداری بازی های آسیایی 2018 است. همچنین با حضور در رده بزرگسالان سعی دارم مدال های جهانی و المپیک را بدست بیاورم.

وی در پایان گفت: از تمامی کسانی که برای پیشرفتم زحمت کشیدند تشکر می کنم. به طور حتم زحمات خانواده، پدرم، مربیان و فدراسیون باعث شد تا مدال های خوشرنگی را در سال 2016 کسب کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز