لیگ حرفه ای NBA

تونی پارکر و ثبت رکوردی جدید

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۵۰:۱۵
کد خبر: ۴۸۳۱۷۹
تونی پارکر و ثبت رکوردی جدید
رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال NBA بامداد امروز سه‌شنبه ادامه یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در بازی های امروز نیواورلینز پلیکانز با 25 امتیاز و 16 ریباند آنتونی دیویس با اختلاف یک امتیاز از سد میهمان خود بوستون سلتیکس در سالن کینگ سنتر گذشت.

برای سلتیکس هم ایسایا توماس 37 امتیاز کسب کرد.در سالن مدیسوین اسکوئیر گاردن، تیم نیویورک نیکس با 27 امتیاز و 7 ریباند کارملو آنتونی بر میهمان خود دالاس موریکس غلبه کرد. درک نوویتسکی و درون ویلیامز، غایبان بزرگ دالاس در این بازی بودند.سان آنتونیو اسپرز هم در سالن اختصاصی خود با اختلاف 4 امتیاز بر میامی هیت غلبه کرد. کاوهی لیونارد با کسب 24 امتیاز و 12 ریباند برای اسپرز، دابل - دابل کرد.

تونی پارکر، گارد رأس فرانسوی اسپرز پس از این دیدار،‌ مجموع دقایق بازی خود در NBA را به 34798 دقیقه رساند که هفتادمین بازیکن لیگ به حساب می‌آید. او همچنین در 641 بازی بیش از 10 انتیاز و 5 پاس گل داشته است. گرگ پاپاویچ، سرمربی این تیم هم به پیروزی 1095 خود در لیگ رسید.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

اورلاندو 69 – ایندیانا 88
دالاس 77 – نیویورک 93
فیلادلفیا 88 – هیوستون 116
اوکلاهماسیتی 88 – دیترویت 104
بوستون 105 – نیواورلینز 106
میامی 90 – سان آنتونیو 94

در پایان بازی‌های امروز تیم‌های کلیولند، آتلانتا و تورونتو در صدر کنفرانس شرق و تیم‌های واشنگتن و فیلادلفیا در قعر این کنفرانس هستند. در کنفرانس غرب هم کلیپرز، گلدن استیت و سان آنتونیو صدرنشین هستند و دالاس و نیواورلینز در انتهای جدول ایستاده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز