بهروز عطایی در گفتگو با برنا:

پایان کار لوزانو با تیم ملی ایران فرا رسیده است/ کاله در آینده تقویت خواهد شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۰:۲۹:۱۰
کد خبر: ۴۸۳۲۸۱
پایان کار لوزانو با تیم ملی ایران فرا رسیده است/ کاله در آینده تقویت خواهد شد
سرمربی تیم کاله گفت: اکثر کسانی که در جلسات شورای فنی حضور داشته‌اند نظر به این دارند که لوزانو نمی‌تواند اهداف و برنامه‌های ایران برای آینده را برآورده کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران درخصوص عملکرد کاله در هفته‌های اول لیگ برتر و همچنین وضعیت کادر فنی تیم ملی والیبال صحبت کرد.

عطایی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به گذشت شش هفته از لیگ برتر اظهار داشت: لیگ امسال با کیفیت خوبی آغاز شد. تیم‌ها در هفته‌های اولیه لیگ عملکرد خوبی داشته‌اند و از هفته پنجم با باخت تیم‌های بزرگ مشخص است که کیفیت فنی تیم‌ها نسبت به فصل گذشته بالاتر رفته است و تیم‌ها با قدرت بیشتری حاضر شده‌اند.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه در چهار بازی اول خود با تیم‌های بزرگ لیگ بازی کردیم متاسفانه به دلیل جوان بودن و بی‌تجربگی تیم بازی‌ها را واگذار کردیم. بعد از این باخت‌ها با تمریناتی که انجام شد و صحبتی که با بازیکنان داشتم توانستیم تیم را به این خودباوری برسانیم و دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر بگزاریم.

سرمربی تیم کاله مازندران درخصوص یارگیری این تیم در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی که مدیران این باشگاه داشتند با توجه به ساخت سالن چندمنظوره کاله، تصمیم براین شد که در این فصل بیشتر از نیروهای جوان و تیم ملی جوانان استفاده کنیم. این امر باعث خواهد شد که در آینده نزدیک تیم کاله بازیکنان خوبی داشته باشد. شاید در این فصل نتوانیم نتایج دلخواه را کسب کنیم ولی قطعا برای آینده تیم قدرتمند و یکدستی را تشکیل خواهیم داد.

عطایی همچنین با اشاره به عملکرد خوب تیم سازمان عمران شهرداری ساری در لیگ برتر خاطرنشان ساخت: خوشبختانه با توجه به اینکه اولین حضور این تیم در لیگ است ولی توانسته‌اند نمایش قابل قبولی را ارائه دهند و در جایگاه خوبی قرار بگیرند. مازندران بعد از تهران تنها استانی است که بیش از یک تیم در لیگ برتر دارد و این نشان از وجود استعدادهای خوب در این استان است.

وی در ادامه درباره جلسات کمیته فنی فدراسیون والیبال برای مشخص شدن تکلیف کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: با توجه به چند جلسه‌ای که با حضور کارشناسان، صاحبنظران و مسئولان فدراسیون والیبال برگزار شده است به نظر می‌رسد که پایان کار لوزانو با تیم ملی ایران است و اکثر کسانی که در این جلسات حضور داشته‌اند نظر به این دارند که لوزانو نمی‌تواند اهداف و برنامه‌های ایران برای آینده را برآورده کند. بحث اصلی این است که چه کسی را برای هدایت تیم ملی انتخاب کنیم.

سرمربی تیم کاله افزود: تیم ملی در شرایطی قرار دارد که دیگر وقت آزمون و خطا نیست و باید کسی را جایگزین لوزانو کنیم که جزو چهار مربی برتر دنیا باشد و ما را به اهدافمان برساند و برنامه‌هایی که فدراسیون والیبال دارد را تحقق بخشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز