بازدید معاون توسعه ورزش همگانی از سه فدراسیون؛

اعلام رضایت از فدراسیونهای نجات غریق و غواصی ،ورزشهای رزمی و بدنسازی و پرورش اندام

۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۳۶:۲۵
کد خبر: ۴۸۳۵۳۹
اعلام رضایت از فدراسیونهای نجات غریق و غواصی ،ورزشهای رزمی و بدنسازی و پرورش اندام
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان پس از بازدید فدراسیونهای نجات غریق و غواصی ،ورزشهای رزمی و بدنسازی و پرورش اندام و دیدار و گفتگو با مسئولین آنها از عملکرد ابن فدراسیونها ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛ غلامرضا شعبانی بهار، معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون های نجات غریق و غواصی ،ورزشهای رزمی و بدنسازی و پرورش اندام، بازدید کرد. او درباره این دیدارها گفت: از این سه فدراسیون بازدید کردیم تا به آنها بابت زحمات و تلاش هایی که برای توسعه و ترویج رشته های متبوع خود متحمل می شوند، خدا قوت بگوییم. همچنین از نزدیک در جریان آخرین فعالیت های آنها در ابعاد مختلف اداری، مالی و فنی قرار گرفتیم.آخرین گزارش ها  را نیز دریافت و حتی پیشنهادها و راهکارهای آنها را در ارتباط با بهبود کاری فدراسیون های متبوعشان را شنیدیم.

شعبانی بهار

معاون توسعه ورزش همگانی ادامه داد: در این بازدید ها با حضور در کمیته های مختلف از فرآیندهای کاری آنها و خدماتی که به مخاطبان خود ارائه می دهند آگاهی یافتم و از نزدیک نیز ظرفیت های آنها را مورد بررسی قرار دادم و نحوه تعامل با ورزشکاران متبوعشان را نیز زیر نظر گرفتم.

شعبانی بهار

شعبانی بهار با اشاره به لزوم اهمیت آموزش در فدراسیون ها به منظور ترویج ورزش در بین آحاد جامعه توضیح داد: در این بازدیدها رهنمودهایی را در راستای بهبود صدور کارتهای مربیگری ،داوری وکلاسهای توجیهی و تسریع در این پروسه ارائه دادم.

شعبانی بهار

به گفته معاون وزیر ورزش و جوانان در این بازدیدها گزارش های مالی ،اداری و فنی دریافت شده و هرسه فدراسیون در ابعاد ورزش قهرمانی و همگانی در بین فدراسیون های خوب و موفق کشور قرار دارند و دارای مشکلات جدی نیستند و رضایت نسبی از آنها وجود دارد.

شعبانی بهار

غلامرضا شعبانی بهار در بازدید فدراسیون نجات غریق و غواصی با بهروز اسفندیاری ،مریم صاحب الزمانی ،حبیب خمجانی و رضا زندی نواب رییس آقایان و بانوان ،دبیر و مسئول امور حقوقی این فدراسیون دیدار و گفتگو داشت .

شعبانی بهار

معاون ورزش همگانی در فدراسیون ورزش های رزمی با علی امینی و فرهنگ شادنیا نایب رییس و دبیر فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

شعبانی بهار همچنین با ناصر پور علیفرد رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که تیم های ملی فیزیک ،بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ آنها به تازگی قهرمان جهان شده است نیز دیدار و گفتگو کرد.

شعبانی بهار

در این بازدیدها معاون توسعه ورزش همگانی بصورت جداگانه در هر سه فدراسیون با حضور در کمیته های مختلف از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی به مراجعه کنندگان آنها قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز