هفته هفتم لیگ برتر والیبال؛

خاتم اردکان فاتح نخست/ برد آسان بانک سرمایه

۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۳۸:۴۲
کد خبر: ۴۸۳۵۵۷
خاتم اردکان فاتح نخست/ برد آسان بانک سرمایه
تیم والیبال خاتم اردکان در نخستین مسابقه هفته هفتم لیگ برتر موفق به شکست پارسه تهران شد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» امروز چهارشنبه با 6 دیدار پیگیری خواهد شد.
در نخستین دیدار این هفته و در خانه والیبال تهران دو تیم پارسه و خاتم اردکان به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی پارسه تهران سه بر یک مغلوب میهمان خود شدند.
تیم خاتم اردکان در ست نخست این دیدار 27 بر 25 مغلوب میزبان شد اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 19 و 25 بر 22 به پیروزی رسید تا سومین برد خود در این رقابت ها را تجربه کند و 9 امتیازی شود.
پارسه تهران نیز در هفتمین مسابقه خود در لیگ برتر سومین شکست متوالی و چهارمین ناکامی خود را تجربه کرد.
مسعود ذوقی و احسان زحمتی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و محمد حسن شفقی نیز نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.
تیم خاتم اردکان این مسابقه را با ترکیب بهمن جهاندیده٬ محمدرضا سلیمانی٬ مسعود عزیزی٬ حمید سوسن‌آبادی٬ ولی نورمحمدی٬ بابک امیری و علی اصغر میرحسینی آغاز کرد.
سرمربی پارسه تهران نیز در ابتدای این مسابقه از ترکیب رامین خانی٬ ‌رحمان تقی زاده٬ آرش تقوی٬ رضا عابدینی٬ رسول نجفی٬ جواد حسین‌آبادی و علی حسینی استفاده کرد.
این مسابقه به مدت 93 دقیقه طول کشید و یک هزار تماشاگر در خانه والیبال تهران شاهد آن بودند.
تیم بانک سرمایه صدرنشین لیگ برتر والیبال در هفته هفتم در سالن المپیک گنبد به مصاف هاوش این شهر که در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد رفت و در مسابقه ای آسان حریف خود را سه بر صفر شکست داد.
شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 13 و 25 بر 15 به پیروزی رسیدند تا با 6 برد و 17 امتیاز همچنان در صدر لیگ برتر باقی بمانند.
استقبال از این مسابقه 75 دقیقه ای بسیار خوب بود و پنج هزار نفر به سالن المپیک رفته بودند.
ابراهیم فیروزی و مرتضی علایی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند. خلیل یگانه مجد و احمد بندری نیز ناظران این دیدار بودند.
فرهاد ظریف بازیکن تیم بانک سرمایه در این مسابقه کارت زرد از داور اول دریافت کرد.
در سومین مسابقه این هفته از لیگ برتر والیبال تیم پیکان تهران در اراک میهمان شهرداری این شهر بود و در سه ست متوالی موفق به شکست میزبان خود شد تا ششمین برد خود را به دست آورد.
تیم شهرداری اراک در این مسابقه که دو هزار و 500 تماشاگر این تیم را در سالن امام خمینی (ره) اراک همراهی می کردند، در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 18 و 25 بر 22 مغلوب پیکان شد.
این دیدار یک ساعت و 30 دقیقه طول کشید و بهروز جعفری و امید فولادی وندا قضاوت آن را بر عهده داشتند. نظارت بر این مسابقه را نیز حسین پورکاشیان بر عهده داشت.
پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران در ابتدای این مسابقه از ترکیب مصطفی شریفات، میر سعید معروف، مسعود غلامی، امیرغفور، فرهاد نظری افشار، جواد معنوی نژاد و مهدی مرندی استفاده کرد.
تیم شهرداری اراک نیز برابر پیکان با ترکیب بهزاد به نژاد، نیما اسفندیاری، علیرضا نادی، اسماعیل مولا، ونلین کادانکوف، مصطفی عباسلو و امین رضوی مسابقه را آغاز کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز