بعد از دیدار با آلومینیوم اراک؛

ویسی نشست خبری را ترک کرد

۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۹:۲۸
کد خبر: ۴۸۴۰۷۴
ویسی نشست خبری را ترک کرد
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان به دلیل درگیری لفظی با خبرنگاران، نشست خبری را به صورت نیمه تمام ترک کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالله ویسی، سرمربی تیم سپاهان اصفهان پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: بازی خوبی در سطح بالایی برگزار شد. خوشحالم تماشاگران توانستند یک بازی زیبا را ببینند، این برد را به تماشاگران سپاهان تقدیم می‌کنم. بازی به شکلی ادامه یافت که هر آن امکان زدن گل وجود داشت. در نهایت خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم.

او در ادامه درباره اینکه بازی مقابل آلومینیوم 120 دقیقه به طول انجامید گفت: جام حذفی به همین شکل است. تجربه خوبی بود. ما در نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم توانستیم بهتر شویم. تیم اراک بازی خوبی را نشان داد و به آن‌ها تبریک می‌گوییم.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان درباره حرکت هنریکه پس از سوت پایان داور که منجر به اخراج او شد، تصریح کرد: این اتفاقات پیش می‌آید. تماشاگر وقتی به استادیوم می‌آید انتظار گل دارد و هیجان زیادی به بازی می‌دهد. امکان این وجود دارد که بازیکن وقتی خسته شده است، چنین حرکتی را نشان دهد.

عبدالله ویسی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه خطای پنالتی گرفته شده برای آلومینیوم درست بوده است یا خیر با عصبانیت پاسخ داد: این سوالات در حد لیگ یک است. داور بازی آقای اکبریان بسیار خوب بود. این امکان وجود دارد که داور اشتباه کند و این اشتباه یا به ضرر ما باشد یا به ضرر تیم حریف.

عبدالله ویسی پس از پاسخ به این سوال با عصبانیت کنفرانس خبری را ترک کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز