از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛

بختیاری‌زاده: از اخراجم دلگیر نیستم/ در فوتبال حرفه‌ای باید جنگید

۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۰:۱۹
کد خبر: ۴۸۴۰۷۷
بختیاری‌زاده: از اخراجم دلگیر نیستم/ در فوتبال حرفه‌ای باید جنگید
سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: من در این مدت هم استعفا دادم و هم اینکه یکی دو بار از سمت خود اخراج شدم ولی از این موضوع دلگیر نیستم چرا که می‌دانم فوتبال حرفه‌ای است و باید جنگید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی نفت مسجد سلیمان،  پس از حذف تیمش توسط سایپا در جام حذفی اظهار کرد:‌ بازی خوب بود و ما به نوعی حتی در لحظاتی از بازی از حریف بهتر بودیم. ما موقعیت‌هایی هم داشتیم که بازیکنانم بی‌تجربگی کردند که البته این طبیعی است.

وی ادامه داد: به حریف احترام می‌گذارم و به آن تبریک می‌گویم. برای من قرار گرفتن روبه‌روی فرکی، استادم، یک افتخار بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: از بازیکنانم راضی هستم. آن‌ها فوق‌العاده بودند. میل به جنگندگی، تلاش و نظم و انضباط‌شان من را به آینده تیم امیدوار کرد و ان‌شاءالله بتوانیم بازی‌های بهتری ارائه دهیم و تمرکزمان روی امتیازگیری به صورتی باشد تا بتوانیم بخشی از محبت‌های مردم مسجد سلیمان را جبران کنیم.

وی در خصوص داوری این بازی گفت: من هیچ وقت به داوری معترض نیستم چرا که معتقدم داوران در طول 90 دقیقه به دنبال انجام بهترین کار هستند. در کل داوری مشکل خاصی نداشت و به داور خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که شما پیش از بازی با پدیده در جام حذفی از این تیم استعفا داده بودید ولی چه شد که به کار خود  ادامه دادید عنوان کرد: من دوست ندارم در این شرایط در خصوص حواشی فوتبال صحبت کنم چرا که این حواشی همیشه وجود دارد و چیزی که باید تمرکزم را روی آن بگذارم این است که هفته به هفته تیم باید شرایط بهتری در جدول پیدا کند چرا که به نظر من با شرایط خوب فنی می‌توانیم حواشی را از بین ببریم.

وی افزود: من در این مدت هم استعفا دادم و هم اینکه یکی دو بار از سمت خود اخراج شدم ولی از این موضوع دلگیر نیستم چرا که می‌دانم فوتبال حرفه‌ای است و باید جنگید و تلاش کرد. همچنین باید صبور بود و آنچه ذهن من را مشغول می‌کند این است که تمرکز بیشتری بگذارم و تلاش می‌کنم شرایطی به دست آوریم که مردم را خوشحال کنیم.

بختیاری‌زاده در خصوص حضور تماشاگران در این بازی نیز خاطرنشان کرد: از آن‌ها تشکر می‌کنم. فوق‌العاده بودند و به تیم کمک کردند. اعتقاد من این است که فوتبال مسجد سلیمان سابقه درخشانی در فوتبال ایران دارد و باید به این تیم نگاه حرفه‌ای‌تری صورت بگیرد و هیچ وقت هم دیر نیست. به هر حال باید بگویم در حال حاضر کمی شرایط حرفه‌ای حاکم نیست و ا گر هم در گذشته کمی معترض بودم، حقایق را گفتم و تفکرم این است که آمده‌ام تاثیرگذار باشم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارید در نیم فصل میلاد میداودی را جذب کنید گفت: ترکیب تیم نسبت به فصل گذشته 80 درصد جدید شده است و هماهنگی تیم کاری زمانبر است. ما در نیم فصل یکی دو هدف را دنبال می‌کنیم. اینکه سه چهار بازیکن باتجربه جذب کنیم و دیگر اینکه یک اردو داشته باشیم. ان‌شاءالله شرایطی فراهم شود که در خدمت میلاد میداودی هم باشیم و او بتواند به فوتبال مسجد سلیمان و شهرش کمک کند.

نظر شما