ذوب‌آهن ۳-۲ ماشین‌سازی؛

ذوبی‌ها ترمز ماشین را کشیدند

۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۸:۱۴:۱۴
کد خبر: ۴۸۴۰۸۳
ذوبی‌ها ترمز ماشین را کشیدند
تیم ذوب آهن بعد از 120 دقیقه بازی مقابل ماشین سازی به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی دو تیم ذوب‌آهن و ماشین‌سازی از ساعت 16:30 به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود ذوبی‌ها به پایان رسید.

این بازی یکی از معدود بازی های جام حذفی بود که دو تیم در لیگ برتر نیز حضور دارند. ذوبی ها در این دیدار از امتیاز میزبانی خود استفاده کردند و بازی را بهتر آغاز نمودند. جری بنگستون در دقیقه 16 توانست اولین گل تیمش و اولین گل بازی را به ثمر برساند. بعد از به ثمر رسیدن این گل دو تیم موقعیت‌های بیشتری را روی دروازه یکدیگر به وجود آوردند. نیمه اول این بازی در نهایت با همان یک گل به پایان رسید.

تیم ماشین سازی با شروع نیمه دوم نمایش قابل قبول تری در زمین داشت و توانست توسط امین قاسمی نژاد در دقیقه 46 به گل تساوی دست پیدا کند. تساوی این دیدار زیاد دوام نداشت و محمدرضا عباسی در دقیقه 56 گل دوم ذوب آهن را به ثمر رساند.

تیم ماشین سازی که خود را بازنده این دیدار می‌دید به حملات خود ادامه داد و چندین موقعیت را خلق کرد. قاسمی‌نژاد در دقیقه 75 برای دومین بار دروازه ذوبی ها را گشود و ناجی تیمش شد. این بازی در پایان 90 دقیقه بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در حالی که همه فکر میکردند این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود رضا شکاری در دقیقه 119 گل برتری ذوب آهن را به ثمر رساند و در نهایت نماینده اصفهان به مرحله بعد صعود کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز