پدر استقلال هنوز زنده است؛

صبا نقطه اشتراک سرخابی‌ها / ۲۲ مثل ۲۴ ابدی شد!

۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۸:۵۲:۱۱
کد خبر: ۴۸۴۰۸۶
صبا نقطه اشتراک سرخابی‌ها / ۲۲ مثل ۲۴ ابدی شد!
انتخاب این دقیقه برای تشویق مرحوم پورحیدری به دلیل پیراهن شماره 2 و همچنین 2 قهرمانی استقلال در جام باشگاههای آسیا است که توسط منصورخان کسب شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، متأسفانه دو هفته قبل تیم استقلال یکی از پیشکسوتان و عضو هیأت مدیره خود را از دست داد. درگذشت منصور پورحیدری آن قدر برای تماشاگران استقلال سنگین بود که با هماهنگی از قبل صورت گرفته و طبق اعلام قبلی سرمربی این باشگاه، پدر استقلال در دقیقه 22 توسط هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

انتخاب این دقیقه برای تشویق مرحوم پورحیدری به دلیل پیراهن شماره 2 و همچنین 2 قهرمانی استقلال در جام باشگاههای آسیا است که توسط منصورخان کسب شده است.

سال گذشته مورد مشابهی برای هواداران سرخ پوش اتفاق افتاد، بعد از فوت کاپیتان پرسپولیس مرحوم هادی نوروزی هواداران پرسپولیس در دقیقه 24 کاپیتان محبوب خود را مورد تشویق قرار دادند که این مسأله تا به الان نیز ادامه دارد.

photo966256630036539681
نکته جالب اینکه در فصل گذشته تیم پرسپولیس بعد از دست دادن هادی نوروزی اولین بازی خود را مقابل صبا انجام داد و تیم استقلال نیز بعد از دست دادن منصور پورحیدری اولین بازی خود را در جام حذفی مقابل صبای قم انجام داد. 

تیم صبا که تا فصل پیش با هدایت علی دایی بازیکن و مربی سابق پرسپولیس در لیگ حضور داشت امسال با مربیگری یک استقلالی قدیمی به نام صمد مرفاوی درمقابل آبی پوشان صف آرایی کرد.

از آنجا که قدردانی و زنده نگه داشتن یاد پیشکسوتان مدتها بود جایی در بین باشگاه‌ها و هواداران نداشت خوشبختانه شاهد این هستیم که این موضوع از سال گذشته به صورت سنت حسنه‌ای در بین تماشاگران جا گرفته است و امیدواریم که این اتفاق پسندیده تا سالیان سال در بین همه تماشاگران و علاقه‌مندان به ورزش ادامه داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز