نخستین دوره رقابت های دوومیدانی بیماران خاص و دیابتی؛

شعبانی‌بهار: وظیفه سنگینی جهت جذب بیماران خاص در ورزش‌های همگانی داریم

۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۳:۱۰:۱۵
کد خبر: ۴۸۴۳۲۶
شعبانی‌بهار: وظیفه سنگینی جهت جذب بیماران خاص در ورزش‌های همگانی داریم
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه رقابت‌های دوومیدانی بیماران خاص حضور یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غلامرضا شعبانی بهار، در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه نخستین دوره از رقابت های دو و میدانی بیماران خاص و دیابتی در انزلی اظهار داشت: در راستای استعداد یابی و توسعه و تعمیم ورزش همگانی و قهرمانی دربین ورزشکاران نوجوان، امسال جشنواره های ورزش های همگانی برای انتخاب و هدایت نوجوانان به انجمن ها و هیات های ورزشی به عنوان یکی از برنامه های هدفمند وزارت ورزش و جوانان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: این برنامه هدفمند از دهم آذرماه تا بیستم اسفندماه در اکثر استان های کشور با حضور نوجوانان و انتخاب و هدایت بهترین ها به انجمن های ورزشی برگزار می شود.

غلامرضا شعبانی بهار افزایش تعداد ورزشکاران دارای بیماری های خاص و دیابتی در جامعه را نشانه توسعه ورزش همگانی دانست و افزود: درتلاش برای توسعه و تعمیم ورزش محلات و همچنین ورزش شهروندی در کلانشهرها با همکاری شهرداری ها، نیروهای بسیج و ادارات کل در سال آینده هستیم.

وی فدراسیون ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا را از فدراسیون های فعال در امر ورزش همگانی برشمرد و تاکید کرد: با توجه به نقش پررنگ مناطق آزاد کشور در ورزش قهرمانی و همگانی ، باید از این ظرفیت به نحو مطلوب درراستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استفاده کرد.

شعبانی بهار با تاکید بر اینکه ورزش در بهبود وضعیت روحی و جسمی بیماران خاص تاثیر بسزایی دارد خاطرنشان کرد: وظیفه سنگینی در راستای فراهم سازی زیرساخت های لازم درجهت جذب حداکثری بیماران خاص و دیابتی به سمت ورزش های همگانی بر دوش مدیران است.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، در این سفر همچنین از امکانات و زیرساخت های ورزشی منطقه آزاد انزلی نیز دیدن کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز