پیگیری یازدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان

۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۴:۰۹
کد خبر: ۴۸۴۵۰۲
پیگیری یازدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان
چهارمین روز از یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2016 امشب با برگزار مبارزات 4 نماینده کشورمان (یزدانی، مرتضایی، شجاعی و جوادی) پیگیری می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2016 با حضور 800 تکواندوکار از 110 کشور جهان از چهارشنبه (26 آبان‌ماه) آغاز و به مدت 5 روز در«بورنابی» کانادا پیگیری می شود.

در چهارمین روز این رقابت‌ها، هوگوپوشان اوزان 68- و 73- کیلوگرم در گروه پسران و 59- و 63- در گروه دختران به مبارزه می‌پردازند که محمدحسین یزدانی، محمد مرتضایی، زهرا شجاعی و پریسا جوادی ملی‌پوشان کشورمان هستند.

براساس قرعه کشی انجام شده، محمدحسین یزدانی تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم کشورمان در دیدار نخست با نماینده نیکاراگوئه مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف تکواندوکاری از ترکیه می‌رود. محمد مرتضایی در وزن 73- کیلوگرم در دیدار اول با نماینده روسیه روبه رو خواهد بود و پس از آن رو در روی برنده دو دیدار لهستان و مصر قرار می‌گیرد.

در گروه دختران نیز زهرا شجاعی در وزن 59- کیلوگرم ابتدا با تکواندوکاری از رومانی مبارزه کرده و سپس در صورت پیروزی به مصاف نمایدنده آلمان می رود. در وزن 63- کیلوگرم نیز پریسا جوادی در نخستین دیدار خود به مصاف نماینده اسپانیا خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز