به ایتالیا توجه کنید؛

مادر دربی‌ها اینجاست!

۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۱:۵۴
کد خبر: ۴۸۴۵۹۰
مادر دربی‌ها اینجاست!
یکصدوشصت‌وپنجمین مسابقه دو تیم نامدار شهر میلان در لیگ، بازهم تنور ایتالیا را داغ خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امشب قدیمی‌ترین دربی جهان در هوای بارانی شهر میلان برگزار می‌شود و قرمز و آبی این شهر، بازهم چشم‌ها را به سمت لیگ‌سری‌آ، می‌چرخانند!

استفانوپیولی، سرمربی تازه‌وارد اینتر، اولین مسابقه خود را با اینتر تجربه می‌کند و جالب است که در اولین مسابقه، دربی شهرمیلان را تجربه می‌کند. سرمربی سابق لاتزیو، تاکنون 9بار برار مونتلا(سرمربی میلان) قرار گرفته که در 5رویارویی برنده مسابقه بوده است.

تیم‌های اینتر و میلان در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که در 5دربی قبلی، هرکدام صاحب 2برد شده‌اند و یک بازی هم با تساوی 0-0 به پایان رسیده است. در این 5مسابقه قرمزها 4گل (1بر0 و 3بر0) و آبی‌ها 2 گل (دو برد 1بر0) به ثمررسانده‌اند.

میلان به عنوان جوانترین تیم سری‌آ در 5بازی اخیر خود، 4بردو1باخت را ثبت کرده و اینتر با 2برد و 3باخت، آمار ضعیفتری نسبت به رقیب خود دارد.

تیم میلان در فصل جاری لیگ ایتالیا صاحب بیشترین گل زده(7)  از خارج محوطه جریمه است در حالیکه تیم اینتر در بین تیم‌های حال حاضر سری‌آ کمترین دقت شوت را داراست!

هردوتیم تاکنون 164بار در قالب مسابقات لیگ به مصاف هم رفته‌اند که از این میان، 61برد برای آبی‌ها و 51برد برای قرمزها به ثبت رسیده است. 52مسابقه ایندو تیم از سال 1929 تا کنون با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. در این مسابقات بازیکنان اینتر 225گل و بازیکنان میلان 221گل به ثمررسانده‌اند.

در تیم آبی‌پوش شهر میلان ایکاردی ایکاردی با10گل زده، بهترین گلزن آن‌هاست. علاوه براین، ایکاردی با3پاس گل، روی13گل از 16گل تیمش نقش اصلی را داشته و به همین خاطر باید اورا قهرمان  فعلی این تیم دانست. در تیم قرمزپوش نیز نیانگ فرانسوی با 3گل بهترین گلزن آن‌ها به حساب می‌آید.

اِی‌سی‌میلان، در حال حاضر با 25امتیاز از 12بازی بر پله سوم جدول لیگ ایتالیا ایستاده است و امیدوار است با 3امتیاز این بازی بتواند جای آ‌اِس‌رم را در پله دوم بگیرد.

اینترناسیوناله اما حال و روز خوبی ندارد و با 17امتیاز از 12بازی، در رتبه دهم لیگ قرار گرفته است. آن‌ها باید 3امتیاز این بازی را کسب کنند تا بیش از این از رتبه‌های بالای جدول فاصله نگیرند.

این مسابقه از ساعت 23:15دقیقه امشب آغاز خواهد شد.

ترکیب احتمالی میلان: دوناروما، آباته، پالتا، گومز، دِ شیلیو، کوکا، لوکاتلی، بوناونتورا، سوسو، باکا و نیانگ

ترکیب احتمالی اینتر: هندانویچ، آنسالدی، میراندا، موریلو، سانتون، مِدِل، ژائوماریو، کاندروا، بانگا، پرسیچ و ایکاردی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز