فدراسیون ورزش های همگانی برترین فدراسیون در برگزاری دوره های آموزشی

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۶:۴۴
کد خبر: ۴۸۴۹۹۶
فدراسیون ورزش های همگانی برترین فدراسیون در برگزاری دوره های آموزشی
فدراسیون ورزش های همگانی به عنوان برترین فدراسیون در برگزاری دوره های آموزشی در سال 94 معرفی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در سمینار تجلیل از برترین های آموزش ورزش کشور، از علی مجدآرا رییس فدراسیون ورزش های همگانی به عنوان موفق‌ترین فدراسیون در برگزاری دوره های آموزشی تقدیر نمود.

در این سمینار عبدالحمید احمدی با اهدا تقدیر نامه‌ای در بخش بیشترین برگزاری دوره های آموزشی از روند مثبت، طراحی و برنامه‌ریزی نتیجه بخش و مدیریت کاردان فدراسیون ورزش های همگانی تقدیر کرد.

وی با اشاره به اهمیت ورزش همگانی که با سلامتی آحاد مختلف جامعه ارتباط مستقیمی دارد، نقش آموزش را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در قالب وظیفه و مسئولیت اجتماعی باید همگان را با ورزش آشنا و تشویق کنیم و شرایط را برای ورزش همگانی فراهم کنیم، چرا که هرچه تعداد ورزشکاران یک جامعه بیشتر باشند میزان سلامتی آنها بیشتر و از جامعه سالم تری برخوردار خواهیم بود.

عبدالحمید احمدی به مشارکت 20 درصدی مردم در برنامه های ورزش همگانی اشاره و تاکید کرد: این آمار باید رشد بیشتری داشته باشد تا به میزان چهل تا پنجاه درصد برسد که تحقق این مهم در گرو آموز است.

در متن تقدیر نامه آمده است:
آموزش زیربنای توسعه پایدار و تعالی بخش منابع انسانی است و سرمایه گذاری در این امر موجبات ارتقاء بهره وری سازمانی را فراهم می آورد. نظر به ارشیابی آموزشی بعمل آمده، بر خود لازم می دانم از اهتمام و تلاش های ارزشمند و موثر جنابعالی به عنوان مقام برتر در بیشترین برگزاری دوره آموزشی سال 1394 تشکر و تقدیر نمایم. از خداوند مهربان توفیق روزافزون خادمین آموزش ورزش کشور را مسئلت می نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز