برای شرکت در رقابت های جهانی پرتغال؛

اردوی گزینشی و استعدادیابی تیم ملی فوتسال کم توانان ذهنی (ID) برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۹:۰۷:۱۴
کد خبر: ۴۸۵۱۶۸
اردوی گزینشی و استعدادیابی تیم ملی فوتسال کم توانان ذهنی (ID) برگزار می شود
فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین اردوی گزینشی و استعدادیابی را برگزار می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به منظور حضور تیم ملی فوتسال کم توانان ذهنی در رقابت های جهانی پرتغال، اردوی گزینشی و استعدادیابی را برگزار می کند.

ورزشکاران دعوت شده به این اردو فردا، 3 آذر ماه وارد کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین، محل برگزاری تمرینات، خواهند شد و 6 آذر ماه نیز این اردوی انتخابی به پایان می رسد.

رقابت های جهانی فوتسال کم توانان ذهنی اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی کشور پرتغال برگزار می شود و ملی پوشان منتخب در اردوهای پیش بینی شده حضور می یابند و برای شرکت در این رقابت ها آماده می شوند.

محمدرضا تخشاء، حامد حدادیان‌پور، مصطفی باوفا، حمیدرضا یدالهی‌زاده، بهمن حدادی، حبیب‌اله بهابادی(گلستان) محسن بیدار، محسن دولتی، علی مختوط، محبوب فولادوند، بهزاد امانی(اردبیل) مصطفی فروزی، محمود علی‌نژاد، نصرت کاشف‌پور، قدرت کاشف‌پور، محسن دیرصابری، اصغراله قلی‌زاده(تهران) علی‌اصغر حسین‌زاده(گیلان) رضا محمدیان، سیدمحمد میری(خراسان‌رضوی) مهدی مولایاری، محمد عباسی(قم) یاسر رستمی(لرستان) محسن سبکتکین، حمیدرضا صالح (اصفهان) وحید شهابی، محمدجواد اقبالی‌زاده، امیر کاشفی‌نژاد (کرمان) محمود نوری، محمدحسن اکبری، مهدی فولادی (سمنان) سیدحسن جعفری، حسن روزبان(مازندران) ورزشکاران مدعو به این اردوی گزینشی هستند.

مهدی محمدیان و سعید درویش پور نیز به عنوان مربی در این اردوی گزینشی و استعداد یابی حضور دارند و شرایط ورزشکاران را برای ورود به تیم ملی مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز