مجید کیهانی در گفتگو با برنا:

توجه به اقتصاد ورزش و نظام باشگاه‌داری از اقدامات موثر وزیر ورزش و جوانان است

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۳:۰۵
کد خبر: ۴۸۵۱۸۸
توجه به اقتصاد ورزش و نظام باشگاه‌داری از اقدامات موثر وزیر ورزش و جوانان است
رییس فدراسیون دوومیدانی کشورمان گفت: با تقویت نظام باشگاه‌داری موفقیت و رشد رشته‌های پایه و پرمدال افزایش می‌یابد و می‌تواند ورزش کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به منظور توسعه ورزش های همگانی، ایجاد و توسعه کارگاه های خرد و کوچک ساخت تجهیزات ورزشی و در راستای حمایت از تولید داخل، صندوق کارآفرینی امید تفاهم نامه ای را با وزارت ورزش و جوانان منعقد کرد.

مجید کیهانی، رییس فدراسیون دوومیدانی درباره این تفاهم نامه با خبرنگار ورزشی برنا صحبت کرد.

وی با بیان اینکه توجه به نظام باشگاه داری از اقدامات موثری است که وزیر ورزش و جوانان در گام نخست خود به آن عمل کرد، گفت: این اقدام در گام نخست بسیار موثر است زیرا باشگاه‌های خصوصی می‌توانند در رشد و توسعه ورزش کمک بسیاری کنند.

کیهانی با اشاره به اینکه نظام باشگاه‌داری نیاز به حمایت دارد، افزود: باید به رشته‌های پرمدال و پایه توجه بیشتری شود. رشته دوومیدانی که به عنوان رشته اول المپیک معروف است اگر تاکنون نظام باشگاه‌داری در آن حاکم نبود این رشته ورزشی در کشور از پیشرفت به دور بود.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت با باشگاه‌های خصوصی سبب می‌شود که ورزش‌های پایه به رشد مناسب برسند، بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان در ارتقای رشته‌های پایه گام های موثری برداشت زیرا باشگاه‌ها با کمک‌های مالی دولت می‌توانند در رشد و پیشرفت ورزش کمک بسیاری کنند.

کیهانی ادامه داد: تاکنون بیشترین هزینه‌ها و مزایا برای رشته‌های فوتبالی بود و اگر این مزایا هم به سمت رشته‌های پایه و پر مدال برود می‌تواند در رشد و ترقی ورزش کشورمان موثر باشد. وزیر ورزش و جوانان با توجه به تیم‌های پایه می‌تواند ورزش کشورمان را رشد و نمو دهد.

رییس فدراسیون دوومیدانی در پایان گفت: با تقویت اقتصاد ورزش و توجه به نظام باشگاه‌داری موفقیت و رشد رشته‌های پایه و پرمدال افزایش می‌یابد و می‌تواند ورزش کشور را تحت تاثیر قرار دهد. این یکی از اقدامات مهمی بود که وزیر ورزش و جوانان برای رشد و موثر ورزش کشورمان ایجاد کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز