اتفاقات داخل میدان می‌توانست برعکس باشد

هاشمی: بحرانی در کار نبود/ بازیکنان شیمیدر با قلب و احساسشان جنگیدند

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۱:۲۱
کد خبر: ۴۸۵۳۱۷
هاشمی: بحرانی در کار نبود/ بازیکنان شیمیدر با قلب و احساسشان جنگیدند
سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر از بازی شاگردانش تمجید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر با تاکید بر اینکه تیمش بحران‌زده نیست از نمایش شاگردانش تمجید کرد. 

مصطفی هاشمی به خبرنگار برنا گفت: شیمیدر مقابل تیم خوب شهرداری اراک در خانه به برد ارزشمندی در وقت اضافه دست یافت. من همیشه گفته‌ام و بازهم تاکید می‌کنم انسان‌ها مجری بازی بسکتبالند. انسان‌ها روح و احساس دارند و امکان اشتباه دارند. ممکن بود اتفاقات جریان بازی ما و شهرداری اراک، برعکس رقم بخورد و تیم اراک پیروز میدان باشد اما دیروز این اتفاق نیفتاد تا ما برنده شویم. 

وی درباره حواشی بازی دیروز شهرداری اراک و شیمیدر اظهار کرد: نمی‌خواهم درباره این موضوع زیاد صحبت کنم اما این اتفاقات نباید در ورزش و بسکتبال ما بیفتد. چنین وقایعی به وجهه بسکتبال ایران لطمه می‌زند. 

هاشمی با تاکید براینکه بهترین سال‌های زندگی‌اش را وقف بسکتبال ایران کرده، ادامه داد: همه ما دوست داریم به بسکتبال و کشور خودمان خدمت کنیم. برای من رشد و تعالی بسکتبال ایران مهم است. بگذارید آن‌ها که می‌گویند من ریا می‌کنم؛ به کارشان ادامه دهند. 

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تهران با تمجید از نمایش بازیکنانش مقابل شهرداری اراک افزود: من از بچه‌ها رضایت کامل دارم و از آن‌ها تشکر می‌کنم. حتی اگر می‌باختیم هم از آن‌ها ممنون بودم، چون بازیکنان شیمیدر با قلب و احساسشان جنگیدند. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با این پیروزی شیمیدر از بحران خارج می‌شود؟ توضیح داد: بحرانی در کار نبود. ما مجموعه‌ای داریم که سعی می‌کند روز به روز بهتر باشد. به مجموعه ما احساس جاه‌طلبی از نوع مثبتش دست داده است و امیدوارم در ادامه این روند حفظ شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز