برای دربی یک طرح سورپرایز داریم

ترکاشوند: البسه تحویلی از سوی اسپانسر از فرودگاه ترخیص شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۲:۰۵:۵۰
کد خبر: ۴۸۵۳۴۶
ترکاشوند: البسه تحویلی از سوی اسپانسر از فرودگاه ترخیص شد
معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: با طی شدن تشریفات اداری و پرداخت عوارض گمرکی البسه تحویلی اسپانسر از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) ترخیص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با وضعیت البسه تیم اظهار کرد: لباس‌های تحویل شده از سوی اسپانسر با طی شدن تشریفات اداری و پرداخت عوارض ترخیص شده و در اختیار تیم قرار می‌گیرد.

وی همچنین در ارتباط با طرح بعضی مسائل و شایعات در این ارتباط خاطرنشان کرد: برخی مطالبی که در این مدت مطرح شد به هیچوجه صحیح نبود. هیچ چیز پنهانی وجود نداشت. تعجب می‌کنم چنین مسائلی برای پرسپولیس مطرح می‌شود. باری که ما همراه داشتیم، البسه ورزشی بود. برای مصرف خود تیم هم بود. همان البسه‌ای که اسپانسر در جریان اردو در اختیار گذاشت ولی چون در اردوی امارات البسه مورد نیاز موجود بود و امکان چاپ برای البسه جدید وجود نداشت، قرار شد در تهران کار چاپ انجام گرفته و بعد از آن لباس‌ها را تحویل بازیکنان بدهیم.

معاون اقتصادی باشگاه تصریح کرد: آن مطالب در حالی مطرح شد که در بدو ورود تیم به فرودگاه امام خمینی (ره)، از سوی آقای خوردبین به مسوولان امر اطلاع داده شد؛ به جهت تحویل شدن لباس‌ها توسط اسپانسر بار زیادی همراه تیم است و در نهایت به خاطر زیاد بودن بار، بخشی از آنها در گمرک ماند تا پس از انجام امور اداری و پرداخت هزینه‌ها و عوارض مربوط به آن، ترخیص شود. تمام ماجرا همین بود. اتفاقی که هر روز ممکن است برای بسیاری روی بدهد.

ترکاشوند همچنین درباره طرح لباس‌های جدید اظهار داشت: هواداران واکنش‌های مختلفی داشته‌اند. در وهله اول برای ما، کیفیت لباس و کیفیت و کمیت خدمات اسپانسر تولید کننده البسه اهمیت داشت که در این دو بخش واقعا خوب پیش رفته‌ایم. کیفیت البسه در حد عالی است و بازیکنان تیم و به ویژه آقای برانکو رضایت کامل خود را اعلام کردند. در مورد طرح لباس‌ها هم باید بگویم با توجه به کنار کشیدن برند قبلی و شروع به همکاری با شرکت جوما در میانه فصل، همچنین با توجه به ضرورت تهیه سریع البسه مورد نیاز برای تمرینات و مسابقات و البسه زمستانی زمان لازم برای طراحی جدید نبود. به ویژه که باید لباس‌های مخصوص رقابت‌های آسیایی تیم را برای حضور در جام قهرمانان آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی می‌کردیم. طراحی جدید به فرصتی چند ماه از مرحله طراحی و تائید تا تولید و عرضه نیاز دارد و به همین دلیل ما انتخاب‌ها را از روی کاتالوگ شرکت جوما انجام دادیم. البته در همین جا به هواداران وعده می‌دهیم که برای دربی یک سورپرایز خواهیم داشت و طرح زیبایی در آن بازی به کار گرفته خواهد شد. به امید خدا طراحی جدید لباس تیم هم برای رقابت‌های فصل آینده انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: ما در راستای حمایت از تولید داخلی در کنار تأمین کیفیت و استاندارد مورد نیاز در ابتدای فصل همکاری با شرکت جیووا را انتخاب کردیم و در نهایت نماینده خود این شرکت بود که با توجه به مشکلات پیش آمده با فدراسیون خواهان توقف این همکاری شد. در حال حاضر نیز پرسپولیس با یک برند مطرح اسپانیایی همکاری می‌کند که کیفیت مطلوبی را ارائه می‌کند و در حال حاضر نیز با باشگاه‌های مطرحی در اسپانیا و حتی آسیا همکاری دارد و محصولات آن در المپیک اخیر نیز مورد استفاده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز