بعد از قهرمانی در رقابتهای تکواندو نوجوانان جهان؛

صفرپور: تلاش، پشتکار و صداقت در کار تیم را موفق کرد

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۱:۳۵
کد خبر: ۴۸۵۴۶۲
صفرپور: تلاش، پشتکار و صداقت در کار تیم را موفق کرد
سرمربی تیم‌ملی نوجوانان گفت: من از شاگردانم راضی هستم و بازیکنانم در رقابت‌هایی که شکست خوردند نیز اختلاف امتیاز کمی داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فاطمه صفرپور سرمربی تیم‌ملی نوجوانان دختر که در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان 2016 موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و همچنین به عنوان بهترین مربی جهان معرفی شد اظهار داشت: امسال به نسبت دوره‌های گذشته کشورهای بیشتری شرکت کرده بودند و سطح فنی مسابقات بسیار بالا بود به طوری که 8 مدال طلا بین 8 کشور جهان تقسیم شد و تنها ایران بود که دو مدال طلای جهانی را به خود اختصاص داد.

وی اینطور ادامه داد: 5 تکواندوکار تیم، اولین سال حضور خود در رده‌سنی نوجوانان را تجربه می‌کردند و این موضوع کمی کار را برای آنها دشوار می‌کرد چراکه سطح نوجوانان با نونهالان بسیار متفاوت است. از عملکرد همه آنها راضی هستم زیرا تمام توانایی خود را در این رقابت‌ها به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم‌ملی نوجوانان در پاسخ به این سوال که شما به عنوان اولین مربی هستید که توانستید قهرمانی نوجوانان دختر را برای ایران رقم بزنید، چه حسی دارد؟ گفت: بسیار خوشحالم و هنوز هم نمی‌توانم باور کنم. از حمایت‌های‌ رییس فدراسیون و هچنین نایب رییس بانوان تشکر می‌کنم و خدا را شکر توانستم جواب اعتمادشان را بدهم.

صفرپور با اشاره به کسب سکوی قهرمانی افزود: با توجه به تلاشی که هوگوپوشان داشتند فکر می‌کردم بتوانیم سکو را بگیریم اما نمی‌توانستم دقیق پیش‌بینی قهرمانی کنم. توسل به امام حسین (ع) در میدان مبارزه اعتماد به نفس ما را بالا برده بود که می‌توانیم بهترین نتیجه را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

وی در خصوص عملکرد تکواندکاران دختر گفت: همه بچه‌ها تلاش خود را کردند و در رقابت‌هایی که شکست خوردند نیز با اختلاف یک امتیاز و یا در راند طلایی نتیجه را واگذار کردند، شرایط سنی ایجاب می‌کرد کمی کم‌تجربه عمل کنند.

بهترین مربی جهان در پایان خاطرنشان ساخت: از وزیر ورزش و جوانان و همچنین معاون ایشان که با تبریک‌هایشان دل ما را گرم کردند تشکر می‌کنم و قطعا این حمایت‌ها انگیزه ورزشکاران را برای حضوری قدرتمند در المپیک 2020 افزایش می‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز