امیر مهدی زاده در گفتگو با برنا:

اقدامات وزارت ورزش و فدراسیون، کاراته را به موفقیت رساند/ مدال‌های طلا در المپیک ۲۰۲۰ تکرار می‌شود

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۵:۴۵:۲۴
کد خبر: ۴۸۵۵۴۷
اقدامات وزارت ورزش و فدراسیون، کاراته را به موفقیت رساند/ مدال‌های طلا در المپیک ۲۰۲۰ تکرار می‌شود
ملی پوش تیم ملی کاراته گفت: مهمترین مسأله ای که باعث موفقیت ما در این مدت شده صداقتی است که در فدراسیون کاراته موجود است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر مهدی زاده کاراته کای طلایی ایران در خصوص عملکرد تیم ملی کاراته در رقابت های جهانی اتریش صحبت کرد.

مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار برنا، با اشاره به قهرمانی ایران در رقابت های جهانی اظهار داشت: از آنجا که رقابت های جهانی بعد از المپیک در هر رشته ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است در مسابقات اتریش با حضور 118 کشور یک رکوردشکنی انجام شد و سطح مسابقات بسیار عالی بود. هدفم از حضور در این مسابقات این بود که بهترین نتیجه را بگیرم و حاصل 6 ماه زحمت کشیدنم در اردوی تیم ملی منجر به این شد که دومین طلای خود را به دست بیاورم و این امر برای اولین بار در تاریخ کاراته کشور افتاد که یک بازیکن دو بار مدال طلا را به دست آورد.

وی در ادامه افزود: کاراته ما بعد از سال ها حواشی به آرامش رسیده است و نتایجی که در این مدت اخیر به دست آورده ایم در 50 سال گذشته بی نظیر بوده است، این آرامش از زمانی به فدراسیون کاراته آمد که حسن طباطبایی به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب گردید. با برنامه ریزی خوب و تلاش هایی که ایشان در این مدت انجام داده اند کاراته نشان داد که می تواند به بهترین جایگاه دست پیدا کند.

وی اضافه کرد: در گذشته بعضی از افراد به دلیل اینکه منافعشان در خطر بود دوست نداشته که کاراته پیشرفتی کند ولی با اقدامات ارزنده وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کاراته ایران قدم به سوی موفقیت برداشت. مهمترین مسأله ای که باعث موفقیت ما در این مدت شده صداقتی است که در فدراسیون کاراته موجود است.

مهدی زاده در پاسخ به این سوال که آیا کاراته می تواند موفقیت های جهانی را در المپیک نیز تکرار کند، اظهار داشت: معتقدم که کاراته در کنار کشتی، وزنه برداری و تکواندو می تواند نقطه اتکای بزرگی برای کاروان ایران باشد و یک ویژگی خوب خواهیم داشت. کاراته ایران صاحب سبک است. از آنجا که با اقتدار توانسته با 3 مدال طلا قهرمان رقابت های جهانی بشویم در المپیک 2020 نیز می توانیم این قهرمانی را تکرار کنیم.

کاراته کای طلایی ایران خاطرنشان کرد: اگر ترکیب تیم فعلی حفظ شود و همچون یک سال گذشته حاشیه ها از تیم دور باشد همین روند موفقیت کاراته ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز