از خیلی‌ها نامی برده نمی‌شود و گمنام هستند

داورزنی: فدراسیون والیبال همیشه در کنار بزرگان خواهد بود/ سیچلو گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی است

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۹:۴۸:۵۴
کد خبر: ۴۸۵۵۸۵
داورزنی: فدراسیون والیبال همیشه در کنار بزرگان خواهد بود/ سیچلو گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی است
رییس فدراسیون والیبال گفت: در شرایط کنونی خوان سیچلو دم دست‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی است البته به رزنده هم فکر می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گفت: تشکر می‌کنم از تمام نفراتی که در این مراسم حضور پیدا کردند. از نفراتی که در 100 سال اخیر و تحقق رویای 52 ساله زحمت کشیدند تشکر می کنم.
وی افزود: از خیلی‌ها نامی برده نمی‌شود و گمنام هستند. حتی برخی از آنها دیگر در جمع ما حضور ندارند. از خانم ها و آقایانی که همیشه حامی والیبال بودند تشکر می‌کنم و این موفقیت ها حاصل نمی‌شد مگر با همدلی دوستان والیبال؛ فدراسیون همیشه در کنار بزرگان خواهد بود و از نظرات و راهنمایی های آنها استفاده خواهد کرد.

رئیس فدراسیون والیبال اظهار داشت: روز شنبه جلسه هیات رییسه خواهیم داشت برای اینکه جلسات کارشناسی را که برگزار شده جمع بندی کنیم.در جلسه هیات رییسه تصمیم گیری می شود تا برای چه هدفی و با چه گروهی کار کنیم. بدون شک برنامه 4 ساله برای المپیک 2020 خواهیم داشت.

وی در پایان تاکید کرد: برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گزینه‌هایی داریم که توانایی و علاقه دارند تا با ما کار کنند. تاکنون مذاکره ای با هیچ مربی درکار نبوده و ارتباط ما در حد پیغام بوده است.در شرایط کنونی خوان سیچلو دم دست‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی است البته به رزنده هم فکر می‌کنیم، اما وی باید با فرهنگ و هدف مان جور باشد.
در مجموع تا بعد از المپیک 2020 گزینه داخلی برای سکان‌داری تیم ملی مدنظرمان نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز