در شب سخت نمایش خوبی داشتیم

الگری: مدعی دریافت سه جام هستیم

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۹:۰۸:۳۸
کد خبر: ۴۸۵۶۵۳
الگری: مدعی دریافت سه جام هستیم
سرمربی یوونتوس گفت: این مسابقه در شرایط سختی برگزار شد و ما در مجموع نمایش خوبی داشتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شب گذشته یوونتوس ایتالیا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سویا رفت که شاگردان الگری در این دیدار با سه گل توانستند برنده بازی شوند.

سرمربی یوونتوس گفت: یک مسابقه بسیار خوب ولی سخت را سپری کردیم. کین بازیکن جوانی و در حال بلوغ و تکامل است. تصمیم گرفتم در چنین مسابقه ای به او میدان بدهم و او در حال رشد است.

وی با اشاره به اینکه در دقایقی از بازی من بسیار عصبانی می شدم زیرا به راحتی توپ را از دست می دادیم و این موضوع برای من قابل قبول نبود، افزود: این مسابقه در شرایط سختی برگزار شد و ما در مجموع نمایش خوبی داشتیم. ما گل زود هنگامی را دریافت کردیم ولی واکنش خوبی داشتیم و پیروزی در چنین مسابقاتی آسان نیست.

آلگری با تاکید بر اینکه توانستیم در این بازی پیروز میدان باشیم و به صدر برگشتیم ولی هنوز صدرنشینی ما تثبت نشده است اما به دور بعدی صعود کرده ایم که هدف بزرگی برای تیممان است، بیان کرد:  در حال حاضر از این پیروزی لذت می برم و می خواهم به دیدار یک شنبه مقابل جنوا فکر کنم.

وی در پایان گفت: ما دیدار به دیدار پیش می رویم و تلاش می کنیم بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم تا در هر 3 جام بتوانیم مدعی باشیم.

نظر شما