باشگاههای بدهکار کنار می روند؛

تاج: باید بی انضباطی ها را بپذیریم/ در فوتبال ایران، رنسانس به وجود می آوریم

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۲:۵۰
کد خبر: ۴۸۵۶۶۴
تاج: باید  بی انضباطی ها را بپذیریم/ در فوتبال ایران، رنسانس به وجود می آوریم
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: می توانیم لیگ یک را 16تیمی کنیم چون به دنبال کیفیت هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رئیس فدراسیون فوتبال در کارگاه آموزشی TMS  گفت: زمانی نقل و انتقالات با دست انجام می‌شد و موانع زیادی داشت. مثلا باید به هیات فوتبال می رفتند و قرارداد را ثبت می کردند که قرارداد 12 شب بسته شده و مباحث متفاوت مطرح می شد. الان همه چیز سیستماتیک شده و این کمک می‌کند تا نقل و انتقالات خیلی راحت انجام شود.

تاج در ادامه گفت: خوشبختانه این موضوع در کشور ما جدی گرفته شده و به زودی قرار است برای مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها یک سمینار برگزار شود که این مجوز اجبار و یک کار درست است. خوشحالم این اتفاقات می‌افتد. نباید از نقد رسانه‌ها به این موضوع ناراحت شویم. باید برخی بی انضباطی‌ها را بپذیریم. در فوتبال اگر اشتباهی رخ دهد کاملا دیده می شود و باید تلاش کرد تا جلوی آن گرفته شود.

تاج ادامه داد: یکی دو باشگاه به جلسه امروز نیامدند که جای گلگی دارد. البته این مساله به ضرر خودشان تمام می‌شود. الان بهشت نقل و انتقالات از بابت بازیکنان خارجی کشور ایران است. یک زمان وکلای خارجی می‌گفتند دلمان می‌خواهد در ایران پرونده داشته باشیم که این بد است و باید این گرفتاری رفع شود. باید در این جلسات با مراحل اصولی آشنایی پیدا کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: قرار است بزودی اتفاقاتی در فوتبال بیفتد که رنسانسی به وجود می‌آورد. اول جوانگرایی و دوم سامانه تیم‌های ملی و سپس بحث منطقه ای کردن فوتبال پایه است که موجب بهبود کیفیت و بهره وری می‌شود و در نهایت اینکه باشگاه‌ها را مکلف می‌کند که به اندازه هزینه‌ای که برای نقل و انتقالات می‌کند به همان اندازه بدهی خود را بپردازند.

تاج در پایان گفت: در حال ایجاد سیستمی هستیم که هر باشگاهی نتواند بدهی‌هایش را صاف کند، باشگاه بعدی جایش را بگیرد و اصراری هم به اینکه مثلا در لیگ یک 18تیم باشد نداریم. می توانیم آن را  16 تیمی کنیم چون دنبال کیفیت هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز