پیش از دیدار با پیکان؛

برگزاری آخرین تمرین سرخپوشان در هوای سرد+عکس

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۱:۲۷:۵۶
کد خبر: ۴۸۵۷۷۱
برگزاری آخرین تمرین سرخپوشان در هوای سرد+عکس
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر پیکان را از ساعت 11 صبح امروز در هوای بسیار سرد و زمستانی آغاز کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرخپوشان آخرین تمرین پیش از بازی برابر تیم پیکان از هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر را از ساعت 11 صبح امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی زیر نظر کادر فنی آغاز کرد.

برانکو ایوانکوویچ برنامه تمرینی امروز و اردو پیش از بازی سرخپوشان را برای بازیکنان تشریح کرد و آنها را در اختیار مربی بدنساز تیم قرار داد.مارکو استیلینوویچ به جهت سرمای هوا، برنامه ویژه‌ای را برای گرم کردن بدن‌های سرخپوشان در نظر گرفت.

رامین رضائیان که روز گذشته به دلیل سرماخوردگی تمرین نکرد، امروز در تمرینات گروهی حضور یافت اما علیرضا بیرانوند با اجازه از کادر فنی به جهت سرماخوردگی به استراحت پرداخت. فرشاد احمدزاده و وحید امیری هم با تاخیر به محل تمرین رسیدند اما خیلی زود خودشان را به جمع سرخپوشان رساندند.

اولین مرحله تمرین امروز بازی فوتبال در قالب دو گروه بود که با چهار دروازه کوچک در دستور کار قرار گرفت. سانتر از جناحین و شوتزنی به سمت دروازه، بخش بعدی تمرین بود که زیر نظر برانکو و کادر فنی به مورد اجرا گذاشته شد.فوتبال یک ضرب و دو ضرب در نیمه زمین مرحله بعدی تمرین بود.

 

photo_2016-11-23_12-02-11

 

photo_2016-11-23_12-01-59

نظر شما