نبرد مدعیان در هفته سوم لیگ برتر واترپلو

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۲:۳۴:۱۳
کد خبر: ۴۸۵۸۵۰
نبرد مدعیان در هفته سوم لیگ برتر واترپلو
لیگ برتر واترپلوی ایران با انجام سه دیدار از روز جمعه (پنجم آذر ۱۳۹۵) در استخر بین‌المللی ۹دی پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته سوم از دور رفت بیست‌وششمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با انجام سه دیدار در تهران روز جمعه پیگیری خواهد شد. تیم نفت و گاز گچساران در این هفته با قرعه استراحت بازی نخواهد کرد. در اولین دیدار هفته سوم تیم نفت امیدیه مقابل نوفلاح جوان و کم تجربه قرار می‌گیرد. نفت امیدیه با یک بازی کمتر نسبت به صدر نشینان جدول در رتبه سوم قرار دارد. در طرف دیگر نوفلاح در پی کسب اولین پیروزی خود در این دوره است. این بازی از ساعت ۱۴:۰۰ با قضاوت داوران آذرخش و نجفی آغاز می‌شود.

اما در بازی دوم نیروی زمینی ارتش، امید به کسب اولین پیروزی در برابر نماینده اصفهان دارد. نیروی زمینی عنوان‌دار سومی دور قبلی تا به این‌جای کار پس از تحمل دو شکست به همراه نماینده اصفهان و نوفلاح بودن امتیاز در انتهای جدول قرار دارند. قضاوت این دیدار به عهده حسامیان و ابراهیم‌پناه خواهد بود و در ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود.

اما در آخرین و مهم‌ترین دیدار هفته دو تیم صدر نشین سایپا و دانشگاه آزاد به جدال با هم می‌پردازند. تیم سایپا در نخستین حضور لیگ برتری عملکرد خوبی از خود نشان داده و توانسته دو بازی گذشته خود را با برتری قاطع به اتمام به رساند. از طرف دیگر تیم دانشگاه برای حفظ عنوان قهرمانی تلاش می‌کند. تیم دانشگاه نیز به همین ترتیب دو هفته اول لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته است و با احتساب گل زده کمتر نسبت به سایپا در رتبه دوم قرار دارد. قضاوت این دیدار حساس و مهم به عهده داوران غفوری و رضوانی خواهد بود. این بازی از ساعت ۱۷:۰۰ آغاز خواهد شد.

برنامه بازی‌های هفته سوم لیگ برتر واترپلو:

جمعه پنجم آذر ۱۳۹۵

استخر ۹دی – مجموعه ورزشی شیرودی- تهران

نفت امیدیه – استخر شهید نوفلاح   ساعت ۱۴:۰۰

نیروی زمینی ارتش – اصفهان         ساعت۱۵:۳۰
 
سایپا – دانشگاه آزاد اسلامی       ساعت ۱۷:۰۰

*رده بندی  تیم ها:
 
۱_ سایپا ۴امتیاز(تفاضل گل+۲۰) گل زده بیشتر
 
۲_دانشگاه آزاد ۴ امتیاز(تفاضل گل+۲۰)
 
۳_ نفت امیدیه ۲ امتیاز(تفاضل گل +۴)
 
۴_ نفت و گاز گچساران ۲ امتیاز(تفاضل گل-۶)
 
۵_ نیروی زمینی صفر امتیاز(تفاضل گل-۷)
 
۶_نوفلاح صفر امتیاز(تفاضل گل-۸)
 
۷_اصفهان صفر امتیاز(تفاضل گل -۲۳)

نظر شما