ما مدعی اصلی قهرمانی هستیم؛

برانکو: باید ماهینی را به خاطر رضاییان بیرون بگذارم؟!

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۴:۵۱:۴۱
کد خبر: ۴۸۵۹۴۷
برانکو: باید ماهینی را به خاطر رضاییان بیرون بگذارم؟!
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: من و همکارانم در خدمت باشگاه هستیم نه تیم ملی.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان گفت: تسلیت می‌گویم به خانواده شهدای بمباران اندیمشک و می‌دانم که شما هم منتظر هستید بازی‌های لیگ شروع شود. این مدت که در تعطیلات بودیم از نحوه تمرینات و روندی که داشتیم راضی هستم.

برانکو ادامه داد: از روند تمرینات و کاری که داشتیم راضی هستم هرچند 7 ملی پوش خودمان را نداشتیم ولی با همین گروه از بازیکنان که ما کار کردیم آنها با تمام انرژی‌شان برای بهتر شدن صرف کردند. کاری که در این مدت با تیم کردیم در ادامه مسابقات خودش را نشان می‌دهد. فردا هم با پیکان بازی داریم که در رده چهارم جدول و در جمع تیم‌های بالای جدول است. تیمی که موثر بوده است.

سرمربی کروات تیم پرطرفدار پایتخت اضافه کرد: بازی فردا برای ما یک بازی خانگی است و برای پیکان یک بازی بیرون از خانه تلقی می‌شود چرا که ما پرسپولیس هستیم و مدعی اصلی قهرمانی تیم ما است و به همین دلیل هواداران قطعا با حضور در استادیوم از ما حمایت خواهند کرد اما از طرف دیگر پیکان تیم خوبی است و مربی بسیار با تجربه و با کیفیتی دارد و به نوعی می‌توانم بگویم بازی فردا یکی از کلیدی‌ترین بازی‌های ما است.

وی ادامه داد: درباره تیم خودمان هم باید بگویم که همانطور که می‌دانید بیرانوند از بازی با استقلال خوزستان به خاطر شکستگی مچ دست، دستش در گچ است و به همین دلیل فردا نمی‌تواند برای ما بازی کند و همین مشکل برای امید عالیشاه هم پیش آمده که در حین تمرین به صورت نامناسبی زمین خورد و مچ دست او دچار شکستگی شد و به همین دلیل او هم در ترکیب فردای ما نیست اما در این بین برخی از بازیکنان هم به دلیل شرایط آب و هوا سرما خورده‌اند اما بقیه در شرایط خوبی هستند.

برانکو در مورد اینکه از طرف بازیکنان ملی‌پوش و تیم ملی انرژی مثبت گرفته است، گفت: منظورتان کیست؟ بازیکنان پرسپولیس، من، کادر فنی و بازیکنان باید بگویم به طور علنی و به هر وسیله و هر طریق ممکنی از تیم ملی حمایت کرده‌ایم، حمایت ما از تیم ملی هرگز جای سوالی باقی نگذاشته. وظیفه ما این است که بازیکنان را طوری پرورش بدهیم که بهتر و بهتر شوند و این تصمیم سرمربی تیم ملی است که کدام بازیکنان را به تیم ملی دعوت کند. پر واضح است که ملی پوشان ما در 5 ماه اخیر 2 ماه همراه ما بودند و 3 ماه با تیم ملی و اکنون زمان بیشتری هم در اختیار باشگاه خواهند بود.

وی در مورد اینکه تماسی با تیم ملی داشته یا خیر، گفت: تماس شخصی با تیم ملی ندارم، من وظیفه‌ام این است که در باشگاه کار کنم و من و همکارانم در خدمت باشگاه هستیم نه تیم ملی. قبل از هر چیز من از طریق کارم در پرسپولیس و همچنین کل کادر فنی بنده و همچنین مدیریت باشگاه باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کنیم وضعیت روز به روز بهتر شود و مشخص است که امسال و سال قبل در تمام زمینه‌های مختلف قدم‌های مثبت بزرگی هم برداشته‌ایم. هم در مدیریت کار و هم در زیرساخت‌های باشگاه و هم در کارهای تخصصی که مربوط به کارمان می‌شود.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: انگیزه زیادی برای بازیکنانم پیش آمده و من از همه آنها تشکر می‌کنم چرا که چیزی که در این میان مهم است این است که ما همه تلاشمان را برای موفقیت انجام می‌دهیم و از مدیریت گرفته تا بازیکنان و مربیان همه تلاش می‌کنند تا به هدف برسیم اما این طبیعی است که نتیجه بازی وابسته به تلاش ما نیست. برخی مواقع زمین، داور یا شرایط بازی در نتیجه تاثیرگذار است اما باید بگویم که بزرگترین خوش‌بینی من بازیکنانم هستند که به آنها اعتماد دارم.

برانکو درمورد خواسته هواداران مبنی بر بازی کردن رامین رضاییان در پرسپولیس اظهار داشت: رامین در کادر بازیکنان است و تا حالا خیلی گفته‌ام که یک ضرب‌الامثل است که تیمی که برنده می‌شود ترکیب آن تغییر نمی‌کند، من اگر درست متوجه شده باشم منظور شما این است که حسین ماهینی را بیرون بگذارم و رامین رضاییان بازی کند.

سرمربی تیم پرسپولیس درمورد اینکه در بازی با صنعت نفت آبادان  با پاس گل رضاییان به پیروزی رسیدند گفت: درست است اما وقتی رامین با ما هم نبود برنده شدیم. قبل از حضور او در بازی آخر طارمی، علیپور و کامیابی‌نیا 6 موقعیت گل از دست دادند اما آن چیزی که من در دراز مدت می‌بینم این است که همه بازیکنان بازی می‌کنند. به هر حال رامین و بقیه ملی‌ پوشان 3 ماه در خدمت تیم ملی بودند و دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات آمدند و طبیعی است که باید صبر کند تا ببینیم موقعیت‌ها چطور می‌شود.

برانکو در مورد اینکه برای ملی پوشان تمرینات اضافه در نظر گرفته گفت: تمرینات مضاعف به این خاطر بود که بازیکنان تیم ملی برنامه تمرینی متفاوتی نسبت به ما داشتند. تیم ملی مسابقه داشت و برخی بازیکنان هم بازی نکردند و طبیعی است که باید وضعیتشان را جبران کنند. تمرینات مضاعف فقط مربوط به ملی‌پوشان نبود. ما برای همه این تمرینات را در نظر می‌گیریم همچنان که در آینده هم تمرینات اضافه برای بازیکنان در نظر خواهیم گرفت اما اینکه در مورد اضافه وزن ملی‌پوشان چیزهایی نوشته‌اند، آن را نمی‌دانم.

برانکو در مورد اینکه بیرانوند با دست شکسته در دبی تمرینات سختی کرده، گفت: بله بیرانوند دستش شکسته و طبیعی است که تمرینات فشرده‌تری داشته باشد اما این تمرینات متفاوت بود. او خیلی از تمریناتی که بازیکنان انجام می‌دادند را انجام داد نه تمرینات دروازه‌بانی را. به خاطر اینکه دستش شکسته نمی‌خواستیم آمادگی‌اش را از دست بدهد. همکار شما هم در دبی بود و این کار را تمجید می‌کرد. بیرانوند با دست شکسته برخی تمرینات خاص دروازه‌بانی و تمرین بازیکنان را انجام می‌داد و همچنین در سالن وزنه حاضر می‌شد. این تمرینات به او کمک می‌کردند. او اصلا به فکر کم کاری نبود و مثل بقیه بازیکنان تمرین می‌کرد و نمی‌گفت که چون دستم شکسته است رعایتم را کنید.

برانکو در مورد اینکه به حریفان تدارکاتی پرسپولیس انتقادهایی وارد شده، گفت: در مورد این مسائل همیشه می‌شود بحث کرد. ما به دبی رفتیم و شرایط عالی برای تمرین داشتیم. در باشگاه ایرانیان بودیم، محل اسکان و غذای ما عالی بود، زمین و ورزشگاه‌ هم خوب بود، برنامه اصلی ما در این اردو انجام تمرینات فشرده بود. 2بازی سبک هم انجام دادیم. خودم خواستم که حریفان ما از بین تیم‌های ایرانی باشند چون در دبی هوادار زیاد داریم و پرسپولیس به ندرت به این کشور می‌رود، می خواستیم ایرانی‌هایی که در آنجا حضور دارند با دیدن تیم محبوب و بازیکنان مورد علاقه‌شان شاد شوند. آنها با بازیکنان ما عکس می‌گرفتند. هر روز صبح دانش‌آموزان ایرانی با شوق فراوان با بازیکنان ما عکس می‌گرفتند. ما در کنار وظیفه ورزشی‌مان در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی به وظایف مان پرداختیم تا هواداران بیایند و بهره ببرند. می‌توانستیم با حریفان سخت‌تری هم بازی داشته باشیم.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: ما در امارات می‌توانستیم با الوحده یا تیم حتا بازی کنیم که سرمربیان آنها دوستان صمیمی من هستند و یا به مصاف تیم النصر برویم که یووانوویچ مربی آن بازیکن سابق من بوده و فقط نمی‌توانستیم با العین بازی کنیم چرا که آنها در فینال آسیا هستند. حتی عکس شام من با سرمربی العین هم منتشر شد که دوست و همشهری من است اما خودم تصمیم گرفتم که با تیم‌های آسان بازی کنیم تا فشار تمرینات بازیکنان را مصدوم نکند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیکان تدافعی بازی می‌کند و شما چه برنامه‌ای برای مقابله با این تیم دارید، گفت: درنتیجه گیری پیکان موفقترین تیم بوده است و بیشتر امتیازات خود را در بیرون از خانه گرفته‌اند. آن ها روی ضد حمله کار می‌کنند اما ما همچنان تلاش می‌کنیم تا موقعیت‌های بیشتری بسازیم و درست است که طارمی یا کامیابی‌نیا در این چند وقت با ما نبودند اما این مسائل مهم نیست چرا که ما هدف خودمان را داریم و آن این است که هر بازی تهاجمی، زیبا و محکم بازی کنیم و دوست داریم که با هوادارانمان به نتیجه خوب برسیم و آنها را شاد کنیم و مشخص است که با بازی تهاجمی می‌خواهیم به گل هم برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز