با قول و وعده تمرین کردیم

پورموسوی: کیفیت نیم فصل با تعطیلی لیگ از بین رفت

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۵:۰۱:۲۳
کد خبر: ۴۸۵۹۵۱
پورموسوی: کیفیت نیم فصل با تعطیلی لیگ از بین رفت
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به دلیل تعطیلات لیگ کیفیت لیگ افت کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید اکبر پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با سیاه جامگان مشهد اظهار کرد: متاسفانه امسال روزها، هفته‌ها و ماه‌های خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و واقعا مشکلات زیادی سد راه‌مان بود ولی از آنجا که مصمم بودیم و از قدیمی‌ها یاد گرفته بودیم که در سختی‌ها باید بایستیم و بجنگیم تا به حق‌مان برسیم ماندیم و صبر کردیم.

وی افزود: علی‌رغم تمام قول‌ها و وعده‌ها و امروز و فرداها تمرین‌هایمان را پشت  سر گذاشتیم. ابتدای هفته بازیکنانم از نظر روحی روانی شرایط خوبی نداشتند. آن هم به خاطر بدقولی‌هایی که به آن‌ها شده بود. اما خدا را شکر در یکی دو روز  اخیر توانستیم طی صحبتی که با بازیکنان داشتیم آن‌ها را دوباره مصمم کنیم تا به خاطر هواداران دوباره جمع شویم و بتوانیم در ادامه راه نیز با بردهایی که به دست می‌آوریم مردم خوزستان علی‌رغم تمام مشکلاتی که در استان وجود دارد شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: مشکلات استقلال خوزستان متاسفانه از زمانی شروع شد که کسانی که با ذره ذره وجودشان تیم را خریداری کردند و به اهواز آوردند و از آن حمایت کردند، تا در کمترین زمان ممکن به قهرمانی در لیگ برتر برسد و به باشگاه‌های آسیا هم صعود کند متاسفانه به دلیل بازنشستگی از مجموعه خارج شدند و مشکل ما اینجاست آن‌هایی که بر مسند این کار هستند، گروه معاونان، مشاوران چه در بانک ملی و چه در گروه ملی با کارشکنی‌هایی که به وجود می‌آورند زحمات عزیزانی مانند شهرباف و بختیاری و دیگر عزیزانی که تلاش می‌کنند تا این تیم به روزهای اوج خودش برسد متاسفانه این نفرات با کارشکنی‌هایی که انجام می‌دهند به باد می‌دهند.دومین بحث ما جنگ بین مسئولان بانک ملی و گروه ملی است که تیر و ترکش آن به تیم استقلال خوزستان می‌خورد که جا دارد مسئولان بلند بالای استان از استاندار و فرماندار ورود کنند تا این غائله قبل از اینکه نابودی استقلال خوزستان کشیده شود ختم به خیر شود.

پورموسوی در ادامه درباره دیدار با سیاه جامگان نیز گفت: پس از تعطیلی که داشتیم از فردا مسابقه‌ها به جریان می‌افتد و تلاش می‌کنیم تا با برد مقابل سیاه جامگان به جدول برگردیم. مطمئنا با تمام سختی‌هایی که به آن اشاره داشتم تلاش می‌کنیم تا جزو مدعیان باشیم و همچنین نماینده خوبی برای مردم خوزستان که لیاقت دارند تیم‌هایشان در بالای جدول رده‌بندی باشند، باشیم.

وی درباره تعطیلی لیگ هم عنوان کرد: همه از این موضوع گله‌مند هستند چراکه واقعا کیفیت نیم فصل اول به درد نخورد و همین که بازی‌ها جذاب نیستند باعث شده که مردم به ورزشگاه‌ها نیایند ضمن اینکه مصدومان تیم‌ها نیز زیاد شده‌اند. واقعا هیچ کسی از این همه تعطیلی زیاد راضی نیست.

سرمربی استقلال در پایان با بیان اینکه در بازی با سیاه جامگان مصدوم نداریم گفت: پورقاز تنها محروم تیمم برابر سیاه جامگان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز