مصدومان زیادی داریم

فرکی: امیدوارم در ادامه لیگ جبران مافات کنیم

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۵:۳۶:۰۸
کد خبر: ۴۸۵۹۶۷
فرکی: امیدوارم در ادامه لیگ جبران مافات کنیم
سرمربی تیم سایپا گفت: چهار، پنج مصدوم برای بازی با نفت تهران داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین فرکی سرمربی سایپا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل نفت تهران اظهار کرد: تا اینجای فصل نتایجی که کسب کرده‌ایم مورد رضایت نبوده است. با اینکه عملکرد خوبی داشتیم ولی به نتیجه نتوانستیم برسیم. امیدوارم در ادامه فصل بتوانیم با تلاش‌مان امتیازات از دست رفته را کسب کنیم. ما باید اشتباهاتمان را کم کنیم و اشتباهاتی مثل اشتباهات داوری به ضرر ما نباشد تا بتوانیم تا نیم فصل شرایط‌مان بهتر شود و پس از آن با برطرف کردن کمبودهای تیم‌مان فصل را ادامه دهیم.

او در ادامه با آرزوی موفقیت برای تیم ملی و صعود آن به جام جهانی درباره شایعاتی مبنی بر تغییرات در کادرفنی سایپا، گفت: این برای چندین بار است که این موضوع مطرح می شود و بهترین پاسخ را درویش مدیرعامل باشگاه داده است. در مورد این موضوع من تصمیم‌گیرنده نیستم و تنها کارم را انجام می‌دهم. تا الان هم کسی با من صحبتی نکرده است. تا جایی که می‌دانم درویش نسبت به من لطف داشته و او تنها کسی است که می‌تواند درباره این موضوع پاسخ دهد. در کل همیشه حاشیه و شایعات در فوتبال وجود داشته است.

سرمربی تیم سایپا با بیان اینکه چهار، پنج مصدوم برای بازی با نفت تهران دارم، افزود: اینکه آنها بازی کنند یا نه به نظر پزشک تیم بستگی دارد. ما با باقی بازیکنان کارهای تاکتیکی‌مان را انجام دادیم. درباره نام مصدوم‌ها نمی‌توانم چیزی را عنوان کنم ولی مصدومیت آنها به خاطر وقفه‌هایی است که در لیگ به وجود آمده و بازیکن فرسوده می‌شود و باعث مصدومیت شان می شود.

فرکی گفت: البته من بحثم مربوط به کی‌روش نمی شود و این موضوع به سازمان لیگ مربوط است. این فاصله‌ها در لیگ باعث مصدومیت بازیکنان تیم ما و تیم‌های دیگر شده و اگر در تیم ما بازیکنان اصلی‌مان نباشند خیلی تاثیرگذار است اما امیدواریم بتوانیم با همت بازیکنان دیگر شرایط را بهتر کنیم.

سرمربی سایپا در ادامه درباره اینکه این هفته با تیم سابق خود بازی دارد اظهار کرد: این شرایط از نظر ما و شغل‌مان طبیعی است ولی در کل‌ حس خوبی دارد که با تیمی بازی کنیم که با آن خاطره داریم. حقیقتا با هر تیمی که بازی می‌کنیم،‌ یا شاگردانم و یا دوستانم در آن تیم هستند. درباره دایی قبل از اینکه بحث معلم و شاگردی مطرح باشد، بحث ارتباط و دوستی‌مان بیشتر مطرح است. این اتفاق خوب است و تجدید خاطره‌ای برای ماست. اینکه دایی افتخار ایران است، من را بیشتر خوشحال می‌کند. در کل با توجه به تعهدی که مربیان به باشگاه‌ها دارند، کار خودمان را ادامه می‌دهیم. در ورزش با این دیدارها به آن چیزی که در دل‌مان هست، می‌رسیم و بیشتر احساس خوبی داریم.

او درباره خبرهایی که مبنی بر جدایی مهدی ترابی از سایپا و رفتن او به باشگاه‌های اروپایی مطرح است گفت: اگر خاطرتان باشد، من با اما و اگرها قضاوت نمی‌کنم و دوست دارم اتفاقی بیفتد و بعد تصمیم بگیرم. در مورد ترابی باشگاه در جریان است ولی تاکنون بحثی با من مطرح نشده است. اگر آن‌ها با من مطرح کنند، به خاطر مهدی و صلاح باشگاه با انتقال او موافقت می‌کنم. در غیر این صورت این کار را انجام نمی‌دهم.

فرکی درباره قرعه میزبانی یا مهمانی آن‌ها مقابل سپاهان در چارچوب جام حذفی گفت: قرعه هرچه که باشد ما تسلیم نمی‌شویم و برای ما فرقی نمی‌کند. مثل 7 نماینده دیگر این مرحله، این مسابقه‌ها را دنبال می‌کنیم. ما تا اینجای مسابقه‌ها چه با بادران نوین، چه بادران و چه نفت مسجد سلیمان با جدیت مسابقه‌ها را دنبال کردیم و سپاهان هم همین طور است و سعی می‌کنیم در این جام نتیجه بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز