احمدی: دستورالعمل تجلیل از ورزشکاران حافظ ارزش های دینی و ملی به زودی ابلاغ می شود

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۹:۰۴:۲۵
کد خبر: ۴۸۶۰۲۹
احمدی: دستورالعمل تجلیل از ورزشکاران حافظ ارزش های دینی و ملی به زودی ابلاغ می شود
معاون فرهنگی، آموزش و پ‍‍‍‍‍‍‍ژوهش وزارت ورزش و جوانان از تنظیم دستورالعملی برای تجلیل از ورزشکارانی خبر داد که در میادین قهرمانی به صورت علنی از ارزش های دینی و ملی پاسداری می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در اولین نشست مشترک دکتر مسعود سلطانی فر با روسای فدراسیون های ورزشی، سیبد عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش این وزارتخانه دو نکته اساسی را مطرح کرد.

او در وهله اول با اشاره به دیدار جمعی از جامعه ورزش در دی ماه سال گذشته با مقام معظم رهبری گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری تاکید داشتند تا از ورزشکارانی که در میدان قهرمانی به صورت علنی از ارزش های اسلامی پاسداری می کنند تجلیل شود که در همین راستا دستورالعملی در وزارت ورزش و جوانان تنظیم شده که به فدراسیون ها ارسال خواهد شد تا با اظهارنظر در این خصوص و تکمیل آن عملیاتی شده و در پایان سال 95 طی مراسمی با مشارکت فدراسیون ها از قهرمانان مذکور تجلیل شود.

احمدی با اشاره به نزدیک بودن دهه فجر انقلاب اسلامی از روسای فدراسیون ها خواست تا برنامه های خود را در این خصوص طبق جداولی که از طرف وزارت ورزش و جوانان به آنها داده شده اعلام کنند تا اطلاع رسانی و اجرایی شوند.

نظر شما