هفته هشتم لیگ برتر والیبال؛

چهارمین برد ارومیه/ سرمایه در صدر ماند

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۹:۴۸:۵۷
کد خبر: ۴۸۶۰۳۹
چهارمین برد ارومیه/ سرمایه در صدر ماند
تیم والیبال بانک سرمایه در نخستین مسابقه هفته هشتم لیگ برتر برابر پارسه به پیروزی رسید و در صدر جدول باقی ماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته هشتم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» امروز (چهارشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، گنبد، اردکان، آمل و ارومیه پیگیری خواهد شد.

در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران، تیم های پارسه تهران و بانک سرمایه به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه سه بر دو به پیروزی رسیدند.

تیم پارسه تهران در ست های اول و چهارم با امتیازهای 25 بر 23 و 27 بر 25 به پیروزی رسید اما در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 19 و 15 بر 11 مغلوب شد تا پنجمین ناکامی خود را تجربه کند.

بانک سرمایه نیز با کسب دو امتیاز این مسابقه با هفت برد و 19 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها باقی ماند.

این مسابقه دو ساعت و 23 دقیقه طول کشید و یک هزار و 500 تماشاگر نیز داشت. قاسم کارخانه بازیکن بانک سرمایه و پوریا فیاضی از پارسه تهران در این مسابقه به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد دریافت کردند.

کیوان عابدزاده، قادر صادقی و شهباز صدری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

تیم شهرداری ارومیه در دیگر مسابقه این هفته لیگ برتر میزبان همنام اراکی خود بود و سه بر صفر این تیم را شکست داد تا به چهارمین برد خود در این رقابت ها دست یابد.

نماینده ارومیه که در دو هفته گذشته مغلوب حریفان شده بود، در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 20 و 25 بر 20 به پیروزی رسید تا تعداد بردها و ناکامی هایش برابر شود.

مسعود یزدان پناه و محمدرضا درفش کاویان قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و حمید حق بین نیز ناظر این دیدار بود. علیرضا نادی بازیکن شهرداری اراک در این مسابقه به دلیل اعتراض به داور مسابقه کارت زرد گرفت.

این مسابقه نیز در مدت یک ساعت و 31 دقیقه برگزار شد و یک هزار و 500 تماشاگر در سالن غدیر ارومیه شاهد آن بودند.

تیم شهرداری اراک این مسابقه را با ترکیب بهزاد به نژاد، نیما اسفندیاری، علیرضا نادی، ونلین کاوانکوف، اسماعیل موالا، مصطفی عباس لو و امین رضوی آغاز کرد.

شهرداری ارومیه نیز در ابتدای این مسابقه ترکیب حامد رضایی، جواد محمدی نژاد، میلاد حمیدی، مجتبی میرزاجانپور، دراگان تراویسا، فرهاد پیروت پور و عبدالرضا علیزاده را به میدان فرستاد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال دیدار دو تیم کاله مازندران و شهرداری تبریز نیز به دلیل مشکلات برق سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل امروز برگزار نشد و به زمان دیگری موکول شد.

نظر شما