تماشاگران از سبک بازی سپاهان راضی بودند

ویسی: امروز روز ما نبود تا برنده میدان شویم

۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۶:۳۹:۱۸
کد خبر: ۴۸۶۲۷۷
ویسی: امروز روز ما نبود تا برنده میدان شویم
سرمربی سپاهان گفت: یک روز هم می شود که بد بازی کنیم و ببریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالله ویسی سرمربی سپاهان اصفهان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل فولاد که با تساوی به پایان رسید، گفت: بازی جانداری و تاکتیکی از سوی هر دو تیم بود. سهم ما بیشتر بود و می شد با یک بازی خوب با تفاضل گل ببریم اما این طور نشد و شانس هایمان را از دست دادیم. آن روی فوتبال خودش را نشان داد و نشد برنده شویم.

وی ادامه داد: تماشاگران راضی بودند و اما 3 امتیاز را نگرفتیم اما یک روز هم می شود که بد بازی کنیم و ببریم. این اتفاقات فوتبال است اما مطمئن باشید می توانیم روزهای خوبی داشته باشیم.

ویسی افزود: حاج صفی، هنریکه و فرید کریمی هر سه از پنالتی‌زن‌های ما هستند و زمانی که داور برای ما پنالتی گرفت، هنریکه توپ را برداشت و خواست پنالتی بزند که ما گفتیم حتماً‌ از لحاظ روحی آماده است و می‌تواند توپ را به گل تبدیل کند. از شانس ما او همیشه پنالتی‌هایش را بالا می‌زند، اما اینبار پایین زد. در هر صورت امروز روز ما نبود.

وی درمورد حضور امینی در دروازه‌ سپاهان گفت: امینی روز به روز بهتر می‌شود و خوشحالم بعد از مدت‌ها اصفهان یک گلر خوب دارد که شاید به یک گلر بزرگ در سطح فوتبال ایران تبدیل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز