باید به سمت جوانگرایی حرکت کنیم

سعداوی: گلی که دریافت کردیم از نقطه قوت سپاهان بود

۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۶:۴۲:۰۰
کد خبر: ۴۸۶۲۸۰
سعداوی: گلی که دریافت کردیم از نقطه قوت سپاهان بود
سرمربی فولاد خوزستان گفت: گلی که دریافت کردیم از ناحیه ای بود که نقطه قوت سپاهان بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نعیم سعداوی سرمربی فولاد در نشست خبری بعد از دیدار تیمش با سپاهان که با تساوی به پایان رسید گفت: بابت غیبت در کنفرانس خبری پیش از بازی عذرخواهی می‌کنم. محل استقرار ما شاهین‌شهر بود و با توجه به اینکه مهمان بودیم انتظار داشتیم شرایطمان بهتر باشد. رختکن ورزشگاه نقش جهان 10 درجه سردتر از زمین بود و امیدوارم مشکلی از این لحاظ در آینده پیش نیاید.

سعداوی گفت: بازی جاندار و خوبی بود. با توجه به اینکه سرمای شدیدی حاکم بود اما گرمای بازی باعث شد این سرما تاثیرگذار نباشد و هر دو تیم تلاش زیادی کردند و فرصت‌های خوبی را ایجاد کردند. گلی که دریافت کردیم از ناحیه ای بود که نقطه قوت سپاهان بود.تلاش می‌کنیم علاوه بر اینکه فوتبال زیبایی را انجام می‌دهیم، ان‌شاءالله در آینده به پیروزی هم برسیم تا موقعیت‌مان را در جدول تثبیت کنیم.

وی درمورد سیاست‌های فولاد گفت: بحث قول و قرار نیست اما سیاست کلی که هیأت مدیره باشگاه در نظر گرفته، ما تلاش می‌کنیم تا به سمت جوانگرایی حرکت کنیم و تا اینجای کار خوب عمل کرده‌ایم، بنابراین آینده خوبی در انتظار بچه‌های ماست. فولاد از این لحاظ خوب عمل کرده و مسئولان سعی کرده‌اند حداقل از نظر مالی دغدغه‌ای نداشته باشند تا بتوانیم کارمان را راحت انجام دهیم.

سرمربی فولاد در ورد سپاهان گفت: سپاهان تیم خوبی است ضمن اینکه ویسی یکی از دوستان من به شمار می‌رود و او توانسته تیم جدیدی را درست کند. شک نکنید اگر از او حمایت شود و در صورتی که صبر و تحمل داشته باشید، این سپاهان آینده خوبی خواهد داشت. همه از این بازی لذت بردند و گرمای بازی سرمای هوا را تحت‌الشعاع قرار داد.

نظر شما