رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا؛

کاراته‌کاهای ایران رقبای خود را شناختند

۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۷:۱۸:۱۸
کد خبر: ۴۸۶۲۸۹
کاراته‌کاهای ایران رقبای خود را شناختند
رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان و چوانان آسیا با حضور 404 کاراته کا از 24 کشور برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پانزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا از فردا جمعه 5 آذر ماه در شهر ماکاسار اندونزی آغاز می شود که در نخستین روز بازی ها 14 نماینده نوجوان و جوان دختر و پسر در دو بخش کاتا و کومیته به روی تاتامی خواهند رفت.

در بخش کاتای انفرادی نوجوانان دختر یگانه شهپری و در کاتای انفرادی پسران هم پوریا همایون به مصاف حریفان می روند.در کاتای انفرادی جوانان فاطمه صادقی در بخش دختران و علی زند در بخش پسران به روی تاتامی خواهند رفت.

در ادامه و در وزن 47-کیلوگرم دختران لیلا برجعلی، در وزن 54-کیلوگرم عارفه طهماسبی و در وزن 54+کیلوگرم مبینا حیدری نمایندگان کشورمان در رده سنی نوجوانان دختر هستند که رودرروی حریفان قرار می گیرند. این رقابتها بعدازظهر هم در رده سنی نوجوانان پسر و جوانان دختر دنبال می شود.

در وزن 52-کیلوگرم، مرتضی نعمتی، در وزن 57-کیلوگرم، مهرداد مستحسن، در وزن 63-کیلوگرم، حسین صالحی پور، در وزن 70-کیلوگرم، امیررضا خوشرفتار و در وزن 70+کیلوگرم نوید محمدی نمایندگان رده نوجوانان پسر هستند که به مصاف رقبا می روند.

همچنین در رده سنی جوانان دختر سارا بهمن یار در وزن 48-کیلوگرم و شقایق واحدی در وزن 53-کیلوگرم مقابل حریفان قرار می گیرند.در این دوره از رقابت ها 404 کاراته کا از 24 کشور حضور دارند.

نظر شما