پیکانی ها روی ضد حمله برنامه داشتند

حسینی: بعد از چند هفته تمرین بهتر می شویم

۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۷:۲۷:۰۰
کد خبر: ۴۸۶۲۹۲
حسینی: بعد از چند هفته تمرین بهتر می شویم
کاپیتان سرخپوشان گفت: باید قبول کنیم چند بازیکن ما تازه به تیم اضافه شده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل پیکان درمورد بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما می‌دانستیم که چنین بازی سختی در پیش خواهیم داشت. فوق‌العاده تلاش کردیم تا 3 امتیاز بازی را بگیریم، اما این اتفاق نیفتاد.پیکانی‌ها روی ضدحمله برنامه داشتند، این درحالی بود که تمرکز ما فقط روی برد بود، اما شانس نداشتیم، البته آنها هم موقعیت‌هایی داشتند که خوشبختانه تبدیل به گل نشد. 

حسینی درمورد صحنه آخر بازی که پیکانی‌ها یک موقعیت خطرناک را از دست دادند، تصریح کرد: ما در موقعیت حمله بودیم که آنها از ضدحمله خود استفاده کردند اما خوشبختانه توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد. در مورد داوری هم باید بگویم شاید مشکلی نداشته باشد، اما باید یک بار توسط کارشناسان مورد بررسی قرار بگیرد. قطعاً روزبه‌روز بهتر خواهیم شد، باید قبول کنیم چند بازیکن ما تازه به تیم اضافه شده‌اند و قطعاً بعد از چند هفته تمرین می‌توانیم به شرایط ایده‌آل برگردیم.

وی درمورد اینکه برخی از کارشناسان معتقدند مدافعان پرسپولیس مقابل بازیکنان قدرتی دچار مشکل می‌شوند، گفت: قدرت منشا چه بود؟ وقتی ما بالا بازی می‌کنیم، قطعاً تیم حریف هم صاحب موقعیت‌هایی می‌شوند، آنها بیشتر تلاش می‌کردند با پاس‌های بلند از فضای پشت مدافعان استفاده کنند که خوشبختانه ما این اجازه را به آنها ندادیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز