مشکلات مالی کماکان پابرجاست

پورموسوی: به بازی زیبا امتیار تعلق نمی گیرد

۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۹:۴۵:۰۰
کد خبر: ۴۸۶۳۱۴
پورموسوی: به بازی زیبا امتیار تعلق نمی گیرد
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: همه تیم‌ها از تعطیلات لیگ برتر لطمه خواهند خورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیروس پورموسوی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سیاه‌جامگان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: متأسفانه به تیمی که خوب بازی کند، امتیاز نمی‌دهند. بازیکنان ما دوندگی زیادی داشتند، اما در زدن ضربات آخر تمرکز نداشته و موقعیت‌ها را به راحتی از دست دادند. در این مدت متأسفانه بازی تدارکاتی خوبی نداشتیم و تیم‌های لیگ یکی هم درگیر مسابقات خود بودند. مجبور شدیم در این بازی به یک امتیاز بسنده کنیم، اما خودمان را برای دیدارهای آینده آماده خواهیم کرد.  طبیعی است بازیکنی یک روز خوب نداشته باشد. تا قبل از این بازی، یکی از خط حمله‌های خوب لیگ را در اختیار داشتیم، اما امروز بی‌دقت بودیم و باید بازی‌های بعدی جبران کنیم.

وی در خصوص مشکلات مالی این تیم عنوان کرد: مشکلات مالی که حل نشده، اما از بازیکنان خواستیم این موضوع را فراموش کنند. گل تبدیل نشدن موقعیت‌‌های امروز به خاطر مشکلات مالی نبود، بلکه تیم از شرایط مسابقات دور بود. امروز بیشتر بازی‌ها با تساوی به پایان رسید و همه از تعطیلات لیگ لطمه خوردند. از تیم حریف نمی‌توانم گِله کنم، چون آنها دنبال تک امتیاز بودند، اما باید بتوانیم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در ارتباط با محرومیت تماشاگران از حضور در مسابقه امروز گفت: نبود تماشاگران تاثیرگذار است، چون دلگرمی ما به آنهاست. باید تبعیت کنیم، اما امیدوارم با دفاعی که از خودمان کرده‌ایم، بتوانیم در دیدارهای بعدی با حضور تماشاگران‌مان به میدان برویم. فکر می‌کنم پس از بازی با ذوب‌آهن باشگاه اعتراض رسمی خود را اعلام کرده و این قول را گرفته محرومیت بخشیده شود. آن قسمتی که اتفاق افتاده، دست ما نبوده و کسانی که مسئول امنیت را برعهده داشتند، باید پاسخگو باشند. فدراسیون فوتبال هم باید این موضوع را لحاظ کند با توجه به مشکلاتی که داریم کمک کند محرومیت تماشاگران بخشیده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز