در پایان مسابقات دور برگشت؛

جم بوشهر و اصفهان الف به مسابقات دور نهایی لیگ سافت بال صعود کردند

۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۱:۲۹
کد خبر: ۴۸۶۳۵۳
جم بوشهر و اصفهان الف به مسابقات دور نهایی لیگ سافت بال صعود کردند
تیم های جم بوشهر و اصفهان الف به عنوان صعود کنندگان از لیگ منطقه جنوب با تیم های طیف تهران و هیأت انجمن های ورزشی استان خراسان رضوی دیدار خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در پایان مسابقات دور برگشت لیگ سافت بال منطقه جنوب کشور، تیم های جم بوشهر و اصفهان الف به دور نهایی لیگ سافت بال کشور راه یافتند.

رقابت های دوربرگشت لیگ سافت بال منطقه جنوب کشور به میزبانی اصفهان با شعار حافظان محیط زیست، حامیان زاینده رود با حضور پنج تیم اصفهان الف، اصفهان ب، جم بوشهر، باشگاه نیکان بوشهر و هیأت انجمن های ورزشی استان بوشهر در روز های سوم و چهارم آذر ماه برگزار گردید.

روز نخست این مسابقات با انجام سه دیدار آغاز شد. در اولین دیدار تیم های جم بوشهر و اصفهان ب با یکدیگر بره رقابت پرداختند که در پایان اینینگ سوم تیم جم بوشهر با نتیجه قاطع 54 بر 1 تیم اصفهان ب را شکست داد. در دومین دیدار تیم های اصفهان الف و نیکان بوشهر به مصاف هم رفتند و در پایان اینینگ سوم تیم اصفهان الف با نتیجه 19 بر 1 نیکان بوشهر را مغلوب خود کرد. در آخرین بازی از روز نخست رقابت ها تیم های هیأت انجمن های ورزشی استان بوشهر و اصفهان ب به میدان رفتند که در پایان نماینده بوشهر با نتیجه 17 بر 1 پیروز میدان شد.

دومین روز از رقابت های دور برگشت لیگ سافت بال منطقه جنوب کشور با وجود شرایط نا مساعد جوی و برودت زیاد هوا با انجام سه دیدار پیگیری شد. در اولین دیدار تیم های جم بوشهر و باشگاه نیکان بوشهر به مصاف هم رفتند که در پایان اینینگ سوم این بازی جم بوشهر توانست با نتیجه 19 بر 4 نیکان بوشهر را مغلوب خود کند. در دومین دیدار از روز دوم رقابت ها تیم های اصفهان الف و هیأت انجمن های ورزشی استان بوشهر با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان اینینگ پنجم نماینده اصفهان توانست با نتیجه 19 بر 12 از سد نماینده بوشهر عبور کند. در آخرین دیدار از روز دوم رقابت ها تیم های نیکان بوشهر و اصفهان ب به میدان رفتند که در پایان اینینگ سوم این بازی نیکان بوشهر با نتیجه 20 بر 2 اصفهان ب را شکست داد.

2

در پایان رقابت های روز دوم از مسابقات با توجه به بارش برف و دمای زیر صفر و همچنین تعیین تکلیف صعود کنندگان به مسابقات دور نهاییلیگ سافت بال کشور سرپرست مسابقات به همراه سرپرستان تیم های حاضر در این دور از رقابت ها ضمن تشکیل جلسه ای فوق العاده تصمیم بر لغو مسابقات روز سوم این دور از رقابت ها گرفتند.

بنابراین تیم های جم بوشهر و اصفهان الف به عنوان صعود کنندگان از لیگ منطقه جنوب با تیم های طیف تهران و هیأت انجمن های ورزشی استان خراسان رضوی به عنوان صعود کنندگان از لیگ منطقه شمال کشور در دور نهایی مساقات لیگ سافت بال کشور در سال 95 با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

شایان ذکر است در حاشیه این دور از رقابت ها کاردان سرپرست انجمن بیس بال و سافت بال کشور با حضور در محل برگزاری رقابت ها از روند برگزاری مسابقات بازدید به عمل آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز