با قهرمانی تیم فولاد مبارکه؛

رقابت های تکواندو قهرمانی کارگران کشور برگزار شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۱۶:۱۶
کد خبر: ۴۸۶۴۲۳
رقابت های تکواندو قهرمانی کارگران کشور برگزار شد
مسابقات تکواندو قهرمانی کارگران کشور با شرکت 110 تکواندوکار از 22 استان کشور برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات قهرمانی کارگران کشور با حضور 110 تکواندوکار از 22 استان در اصفهان برگزار شد که در پایان تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با 37 امتیاز قهرمان شد.

این مسابقات تکواندو قهرمانی کارگران کشور که با شرکت 110 تکواندوکار از 22 استان کشور به میزبانی هیأت ورزش کارگری استان اصفهان در مجموعه ورزشی صفائیه برگزار شد که در بخش مبارزه در چهار وزن المپیکی 58-، 68-، 80- و 80+ و در پومسه تکواندوکاران در رده های سنی 25 الی 30 سال 31 الی 40 سال و 40 سال به بالا به مصاف هم رفتند.

در پایان رقابت‌های بخش مبارزه در وزن 58-کیلو گرم پدرام حسن پور از قزوین قهرمان شد.حسن حسین پور از فارس نایب قهرمان شد و مقام سوم مشترک نیز به میلاد چتا میرزایی از کرمانشاه و سید ایوب حسینی از ایلام رسید. در وزن 68-کیلوگرم پیمان بهادری از خراسان شمالی و عادل میرزایی از تهران بر سکوی اول و دوم رقابت ها قرار گرفتند. مرتضی عاشوری از قزوین و عبدالله شجاعیان از سمنان مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

در وزن 80- کیلو گرم حسین فیروزی از البرز قهرمان شد. میثم اسکندری از فولاد مبارکه اصفهان نایب قهرمان شد و مقام سوم مشترک نیز به شهرام بامیران ازکرمانشاه و امید شاهسوند از خراسان رضوی رسید. در وزن 80+کیلو گرم کوروش صدیقی از کرمانشاه در سکوی اول رقابت ها ایستاد. مقام دومی مسابقات به سیاوش گلشیرازی از فولاد مبارکه اصفهان رسید و حسین لعل کریمی از خراسان رضوی و رضا منتظری از قزوین به مقام سوم مشترکی رقابت ها دست یافتند.

در بخش پومسه و در رده سنی 25 الی 30 سال حسین بهشتی از فولاد مبارکه اصفهان، علیرضا رستمی از قزوین و سهیل نوذری از البرز در رده های اول تا سوم مسابقات قرار گرفتند.

در رده سنی 31 الی 40 سال، منصور امامیان فر از فولاد مبارکه اصفهان قهرمان شد. حسین دهقانفر از البرز مقام نایب قهرمانی رقابت ها را از آن خود کرد و مقام سومی نیز به علیرضا جلابی از تهران رسید. در رده سنی 41 سال به بالا سعید خانیان از  فولاد مبارکه اصفهان، مهدی پشتواره از تهران و فرشاد مکوندی از البرز رده های اول تا سوم این رقابت ها را بدست آوردند.

بدین ترتیب در پایان این رقابت ها تیمهای فولاد مبارکه اصفهان، قزوین و کرمانشاه مقام‌های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز