پدیده ۱-۰ ماشین سازی؛

آژیر قرمز برای سبزهای تبریز

۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۳۰:۳۸
کد خبر: ۴۸۶۴۷۱
آژیر قرمز برای سبزهای تبریز
تیم پدیده در یک بازی خانگی مقابل شاگردان خطیبی به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 14:30 در مشهد دو تیم پدیده و ماشین سازی به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

تیم ماشین سازی که علیرغم بازی های خوب در لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر نتوانست نمایش قابل قبولی را داشته باشد و در قعر جدول جا گرفته است در این هفته به مصاف پدیده ای رفت که در جدول لیگ شرایط نسبتا بهتری نسبت به تیم تبریزی دارد. بازی همانطور که پیش بینی میشد با حملات تیم پدیده آغاز شد و این تیم توانست در دقیقه 21 معین عباسیان گل اول میزبان را به ثمر رساند. در ادامه نیز این تیم صاحب موقعیت هایی شد که نتوانست به گل تبدیل کند. تیم ماشین سازی نیز یکی دو موقعیت را در نیمه اول به دست آورد که با بی دقتی مهاجمان به بیرون رفت. نیمه اول در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

نمایش نه چندان خوب آندو تیموریان باعث شد که در نیمه اول این بازیکن جای خود را به رضا محفوظی بدهد.

در شروع نیمه دوم نیز این تیم پدیده بود که فرصت گلزنی بیشتری پیدا کرد و میتوانست به گل برسد. محسن یوسفی در دقیقه 86 میتوانست از روی نقطه پنالتی گل دوم را نیز برای تیم پدیده به ثمر برساند که با بی دقتی توپ را از دست داد. تیم ماشین سازی در این بازی باخت دیگری را متحمل شد تا شرایطش از قبل نیز سخت تر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز